ورزشی

سکوت خواهر علی انصاریان شکست؛ مادرم تحت نظر پزشک است و قرص مصرف می‌کند!

فاطمه انصاریان خواهر مرحوم علی انصاریان درباره مصاحبه مادرش با رسانه ها توضیحاتی ارائه کرد.

سادات شاه ولایتی مادر مرحوم علی انصاریان روز شنبه دهم شهریور در تماسی با رسانه ها از تهدید به قتل و کلاهبرداری توسط دو نفر گفت.

این مصاحبه بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و با واکنش های مختلفی همراه بود. در حالی که عده ای معتقد بودند حرف های مادر علی انصاریان تحریف شده است، یک روز بعد در روز یکشنبه ۲۰ شهریور بار دیگر بر حرف های خود تاکید کرد و از اهالی ورزش کمک خواست.

طی چند روز گذشته افراد مختلفی در تماس با رسانه ها مدعی شدند که صحبت های مادر علی انصاریان صحت ندارد و تمامی اموال علی انصاریان همچنان به نام اوست. رسانه ها در راستای رسالت همیشگی خود یعنی شفاف سازی پیگیر این ماجرا بودند و با استعلام هایی که از ارگان های مختلف دریافت کردیم، متوجه شدیم که تمامی اموال علی انصاریان همچنان به نام مادرش است.

پس از این اتفاق برای روشن شدن این خبر صبح این خبر را منتشر کردیم و پس از آن فاطمه انصاریان خواهر علی انصاریان اسناد و مدارک دیگری را در اختیار هواداران قرار داد و سکوت خود را دقایقی شکست و مصاحبه کرد. که در ادامه خواهید خواند؛

من فاطمه انصاریان خواهر مرحوم علی انصاریان هستم. مدتی به دلیل آبروی برادرم علی انصاریان سکوت کردم اما به دلیل مسائلی که در خصوص اظهارات خانم اشرف شاه ولایتی پیش آمد ناچار شدم توضیحاتی ارائه کنم.

فاطمه انصاریان ادامه داد: خانم شاه ولایتی به دلیل فوت برادرم دچار ضربه روحی شدید شد و قرص های زیادی مصرف می کند و اصلا در شرایط مصاحبه نیست. کلیه اموال مرحوم برادرم علی انصاریان اعم از منقول و غیرمنقول به نام خانم شاه ولایتی است و با یک استعلام ساده می توان متوجه شد که تمامی اموال به نام ایشان بوده و نیازی به این جنجال ها

فاطمه انصاریان افزود: خانم اشرف شاه ولایتی تحت نظر پزشک هستند و قرص های زیادی مصرف می کنند. این درست نیست که من در مورد مسائل خانوادگی اینطور صحبت کنم زیرا مرحوم برادرم دوست نداشت مسائل شخصی خانواده خوراک رسانه ای شود. به دلیل فشار زیاد مجبور شدم صحبت کنم.

فاطمه انصاریان سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: از پخش این صحبت ها بسیار ناراحت هستم در حالی که با یک استعلام ساده از اداره مربوطه (سازمان ثبت اسناد کشور) می شد از صحت یا نادرستی صحبت ها مطمئن شد. انتشار چنین صحبت هایی برای مرحوم برادرم هم زشت است و هم روح از دست رفته عزیز را آزرده خاطر می کند. بالاخره او در این مدت در بین اهالی فوتبال، سینما و تلویزیون و همچنین در بین مردم ایران آبرویی جمع کرده بود و نباید با چنین مصاحبه ای آبروی او یک شبه از بین برود.

تکمیلی؛ اسنادی که فاطمه انصاریان خواهر علی انصاریان در اختیار رسانه های هواداری قرار داده بود بر اساس تماس های متعدد خانواده مرحوم علی انصاریان و برخی اهالی فوتبال به احترام علی انصاریان حذف شد اما این اسناد همچنان در اختیار رسانه های هواداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا