اخبار اقتصاد ایران

استقبال چشم‌گیر گردشگران از منطقه آزاد انزلی در آخرین روزهای تابستان

بر اساس اعلام سخنگوی منطقه آزاد انزلی؛ در تعطیلات هفته دوم شهریور ۱۴۰۳ اولین منطقه آزاد شمال کشور میزبان بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر بود.

افق میهن، مهدی کاظمیان سخنگوی سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه در تعطیلات هفته دوم شهریور ۱۴۰۳ اولین منطقه آزاد شمال کشور میزبان بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر بود، گفت: گردشگران وی بیان کرد: فاز تجارت و گردشگری منطقه که مرکز امکانات و تجهیزات و رویدادهای ویژه است در این مدت میزبان ۹۳۲ هزار و ۵۶۳ مسافر بود که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

کاظمیان در ادامه گفت: از سوی دیگر بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار گردشگر به کل محدوده منطقه آزاد انزلی که شامل چندین باغ و پارک ساحلی است وارد شده و خانواده ها از اولین منطقه آزاد شمال بازدید می کنند. کشور برای گذراندن تعطیلات خود. آنها انتخاب کردند

وی با اشاره به وجود زیرساخت های تفریحی-ورزشی در دریا، ساحل و بزرگترین طرح ساحلی شمال کشور با تجهیزات کامل برای سفری خوش برای خانواده ها اشاره کرد. وی تصریح کرد: تسهیلات ایجاد شده توسط بخش خصوصی از جمله بزرگترین مجتمع آکواریومی کشور، مجتمع های تجاری-اداری برای عرضه و فروش کالاهای تولیدکنندگان منطقه و صنایع دستی به همراه اجرای برنامه های فرهنگی-هنری-مذهبی توسط این سازمان در مساحتی به وسعت چند ده هکتار از مهمترین جاذبه های گردشگری منطقه آزاد انزلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا