ترندهای روز

قتل با ادعای حمله لشکر خیالی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این متهم ۲۷ ساله که سابقه درگیری و اعتیاد دارد پس از دستگیری گفت: پس از قتل متواری شدم. مدتی سرگردان بودم و در پارک ها می خوابیدم تا اینکه دستگیر شدم.

دستگیری این متهم از ۲۷ مرداد ماه در پی قتلی که در یکی از خیابان های تهران رخ داد در دستور کار قرار گرفت. در آن روز ماموران پلیس آگاهی به بازپرس قتل اعلام کردند که مرد جوانی بر اثر اصابت چاقو جان خود را از دست داده است. زخم کاری که جان خود را از دست داده است.

با آغاز تحقیقات، شاهدان هویت متهم قاتل را به پلیس فاش کردند. در ادامه مشخص شد متهم شناسایی شده در همان محل به پاتوق مصرف مواد مخدر مراجعه می کند.

به این ترتیب تحقیقات ادامه داشت تا اینکه دو روز پیش متهم فراری دستگیر شد.

این متهم با دیدن یکی از بستگان مقتول دستگیر و به پلیس آگاهی داد. در همان زمان یکی از ماموران پلیس محل خود را اعلام کرد.

متهم پس از دستگیری به قتل خود اعتراف کرد. گفت: مواد شیمیایی مصرف می کنم و معتاد هستم. قبل از اینکه به مواد شیمیایی معتاد شوم، گل می کشیدم.

این متهم ۲۷ ساله درباره انگیزه قتل نیز گفت: مقتول فروشنده مواد مخدر و یکی از دوستانم بود و به قیمت ۳۵۰ هزار تومان از او مواد می خریدم. روز حادثه مواد مصرف کرده بودم اما هزینه آن را ندادم. بعد از مصرف توهم زدم فکر کردم لشکری ​​دنبالم می آید و به سمتم می آید، به مقتول چاقو زدم و فرار کردم. بعد از قتل، چند روزی در خیابان ها پرسه زدم و در پارک ها خوابیدم تا اینکه دستگیر شدم.

با این اعترافات متهم قتل متهم تا ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا