اخبار بورس

پیش بینی بورس یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر پایان معاملات دیروز، شاخص کل با ۰.۲۴ درصد رشد نسبت به اوج این شاخص پنج هزار و ۳۰۷ واحد بود و به دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۷۱۷ واحد رسید. شاخص هم وزن با رشد مطلوب ۰.۵۸ درصد (معادل چهار هزار و ۳۴۹ واحد) در سطح ۷۵۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل فرابورس با افزایش ۱۱۰ واحدی در سطح ۲۶ هزار و ۴۷۹ واحد باقی ماند.

پیش بینی سهام در روز یکشنبه

هفته دوم ماه در حالی آغاز شد که ۶۲ درصد نمادهای بورسی در سمت مثبت دامنه نوسان خود قرار گرفتند. ارزش کل سفارش ها نیز با ارزش کل سفارش های فروش تفاوت معنی داری داشت.

این در حالی است که هفته گذشته خبر افزایش تعرفه اینترنت منتشر شد که استقبال بورسی ها را نسبت به شرکت های مخابراتی به همراه داشت. به این ترتیب بیش از ۳۰ میلیارد تومان پول واقعی به دو گروه مخابرات و اطلاعات و ارتباطات سرازیر شد.

با توجه به روند معاملاتی نماگرهای بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه هفته گذشته، نماگرهای بازار همانطور که انتظار می رفت شروع مثبتی داشتند. در ۳۰ دقیقه اول معاملات در روز آغاز هفته، تقاضا به طور قابل توجهی قوی تر از عرضه بود.

اما بعداً هیجان خریداران فروکش کرد و جو متعادلی بین خریداران و فروشندگان حاکم شد. توقف رشد بازار پس از ۳۰ دقیقه ابتدایی نشان می دهد پس از یک هفته نزول، علیرغم چشم انداز مثبت هفتگی، اهالی بازار سرمایه در تلاش هستند تا گام های محافظه کارانه تری بردارند و خبری از رشد هیجانی بازار نیست.

حرکت اسکناس آمریکایی و افزایش ۵۰۰ تومانی آن نسبت به هفته گذشته تاثیر مثبتی بر جریان معاملات بازار خواهد داشت. در ادامه با توجه به بازگشایی تریبون معاملاتی بانک ملت، به نظر می رسد بخشی از رشد شاخص کل بورس در معاملات یکشنبه را بتوان به این نماد نسبت داد. / اخبار تجارت

پیش بینی بازار سهام امروز

در بازار سهام، نمادهای شاخص روز گذشته رشد خوبی را ثبت کردند. ارزش معاملات به سطوح پایین بازگشت، بانک ملت نیز در بازار امروز تعطیل بود و باید دید فردا در بازار چه اتفاقی می افتد. بازگشایی بانک ملت می تواند تاثیر مثبتی بر بازار داشته باشد، نرخ دلار نیز نسبت به هفته گذشته ۵۰۰ افزایش یافت، تومانی و این مشکل به شکل گیری روند صعودی منجر می شود. به نظر می رسد برای پیش بینی مسیر دقیق بازار باید منتظر ارسال گزارش های ۹ ماهه فعلی شرکت ها باشیم. برای بازار امروز انتظار رشد ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ واحدی را داریم. ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا