ترندهای روز

۳ زن جنایتکار ثروتمندان را با سیانور می‌کشتند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در ماه ژوئن سال جاری جسد زنی به نام ناگور در خیابانی متروک در منطقه تنالی در ایالت آندرا پرادش در جنوب هند پیدا شد. در کالبد شکافی مشخص شد این زن با سم سیانور کشته شده است و از آن زمان تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شده است. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه پلیس از ۳ قتل مشابه دیگر مطلع شد. در این قتل‌ها قربانیان بر اثر استفاده از سم سیانور کشته شده و اجساد آنها در خیابان‌های متروک رها شده است.

پلیس در جریان تحقیقات از سریالی بودن این جنایات مطمئن شد و قاتل یا قاتلان قربانیان خود را از میان زنان ثروتمند افق میهن کرده و پس از کشتن آنها، اموال آنها را به سرقت می بردند.

در حالی که تلاش برای حل این معمای جنایی ادامه داشت، ۲ زن با مراجعه به کلانتری از زنانی که قصد داشتند به زور به آنها آب میوه بدهند، شکایت کردند.

یکی از آنها به پلیس گفت: برای خرید از خانه خارج شده بودم که خانمی به من نزدیک شد و نقشه دوستی کشید. او مرا به نوشیدنی دعوت کرد، اما من نپذیرفتم زیرا به او مشکوک بودم. در همان زمان ۲ زن دیگر به او پیوستند و قصد داشتند من را به زور آب میوه بنوشند اما موفق شدم از دست آنها فرار کنم. با اطلاعاتی که این دو زن در اختیار پلیس قرار دادند، عاملان جنایات زنجیره ای شناسایی و دستگیر شدند. آنها ۳ زن ۶۰، ۴۰ و ۳۲ ساله بودند که در بازجویی ها به قتل های زنجیره ای اعتراف کردند. آنها گفتند که پس از شناسایی زنان ثروتمند در خیابان به آنها نزدیک شده و پیشنهاد دوستی داده اند. سپس آنها را به نوشیدنی دعوت کردند و در مکانی خلوت به آنها آب سیانور دادند. آنها پس از کشتن قربانیان، اشیای قیمتی آنها را دزدیدند و متواری شدند. این قاتلان زنجیره ای به قتل ۴ زن اعتراف کرده اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا