ترندهای روز

این پسر نوجوان برای خرید آیفون اعتصاب غذا کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک نوجوان هندی که سه روز در اعتصاب غذا بود، مادر بیچاره‌اش را برای خرید آیفون تحت فشار قرار داد و باج‌گیری احساسی کرد.

به تازگی ویدئوی کوتاهی از یک فروشگاه گوشی های هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نوجوانی اعتراف می کند که برای مجبور کردن مادرش به خرید آیفون جدید دست به اعتصاب غذای سه روزه زده است.

این پسر نوجوان برای خرید آیفون دست به اعتصاب غذا زد

مادر بیچاره زن فقیری است که با فروش گل در خارج از معبدی در منطقه خود امرار معاش می کند. چهره رنجور او هنگام خرید آیفون نشان می داد که چقدر از این وضعیت ناراحت و درمانده است.

این ویدئو توسط یک روزنامه نگار هندی منتشر شده است که بیشتر اخبار خود را در X (توئیتر سابق) به اشتراک می گذارد. او با انتشار این خبر بحث داغی را در شبکه های اجتماعی درباره گجت ها و ابزارهایی که در بین نسل های جوان به عنوان نمادی از پرستیژ دیده می شود، آغاز کرد.

مادر این نوجوان گفت: من توانستم با فروش گل جلوی معبد پول جمع آوری کنم و مجبور شدم آن را به پسرم بدهم تا بتواند آیفون بخرد و اعتصاب غذایش را متوقف کند. اما حالا از او می خواهم که کار کند و این پول را به من برگرداند».

رفتار این نوجوان با مادرش انتقادات زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت و کاربران معتقد بودند با وجود اینکه می داند مادرش با زحمت زیاد پول در می آورد اما رفتاری پر از بی عدالتی از خود نشان داده است.

خبرنگاری که این خبر را منتشر کرد گفت: این ویدیو و چهره مادر واقعاً غمگین است و دل خیلی ها را به درد آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا