اخبار اقتصاد ایران

اولین امکان واریز وجه برای اولویت‌های اول تا سوم طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو فراهم شد+ جزئیات

با اعلام نتایج برگزیدگان طرح فروش اخیر ایران خودرو، امکان واریز وجه برای داوطلبان عادی با اولویت اول تا سوم در طرح پیش فروش اخیر از روز گذشته (دوشنبه ۱۹) فراهم شده است. شهریور ماه) به مدت ۱۰ روز (تا پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه) ارائه شده است.

افق میهن به نقل از ایسنا، پس از مشخص شدن نتایج کاندیداهای ثابت طرح اخیر فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، لیست نهایی نامزدها منتشر و پیامکی به آدرس زیر ارسال شد. برندگان

بر این اساس ایران خودرو از روز گذشته (دوشنبه ۱۹ شهریور ماه) برای اولویت های اول تا سومدی، بهمن و اسفند ماه سال جاری) متقاضی طرح پیش فروش محصولات این شرکت، امکان واریز وجه به مدت ۱۰ روز (تا ۲۹) شهریور ماه) ارائه کرده است

لذا داوطلبان واجد شرایط و دارای شرایط اولویت اول تا سوم (دی تا اسفند ماه سال جاری) که برای طرح پیش فروش عادی انتخاب شده و پیامک دریافت کرده اند، می توانند براساس جداول مربوطه، بر اساس نوع خودرو، پیش پرداخت خودروی خود را واریز کنند.

این مهلت پرداخت علی الحساب از روز دوشنبه (۱۹) می باشد شهریور ماه) و تا پایان روز پنجشنبه (۲۹ شهریور ماه) ادامه دارد.

جدول مربوط به اولویت های اول تا سوم طرح پیش فروش اخیر گروه صنعتی ایران خودرو به شرح زیر است:

لازم به ذکر است متقاضیان باید خودروی خود را از طریق سایت فروش ایران خودرو واریز کنند و تا زمانی که از ایران خودرو پیامک دریافت نکنند، امکان واریز وجه را ندارند.

تاکید می شود مبلغ واریزی فعلی مبلغ علی الحساب خودرو بوده و قیمت نهایی بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل مشخص شده در قرارداد محاسبه و با ارسال مجدد دعوتنامه برای مشتریان جمع آوری خواهد شد. .

مهلت واریز وجه ۱۰ روز است و عدم واریز در مهلت مقرر توسط متقاضی به منزله انصراف و حذف اولویت وی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا