ترندهای روز

راهزنان ملوان نیروی دریایی و دخترش را کشتند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

به گزارش رسانه های پاکستانی، سال گذشته جسد یک مرد جوان و یک دختر جوان در جاده ای در منطقه صنعتی چورنگی در کراچی پاکستان پیدا شد. تحقیقات نشان داد هر دو مقتول مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده اند، اما مشخص نیست چه کسی و با چه انگیزه ای مرتکب جنایت شده است. در ادامه تحقیقات هویت مالباختگان شناسایی و مشخص شد آنها یک پدر و یک دختر به نام های طاهر و زمان هستند. طاهر یکی از ملوانان نیروی دریایی پاکستان بود و همین موضوع این پرونده را بیش از پیش حساس کرد.

در بررسی های بیشتر مشخص شد طاهر روز حادثه دخترش را با موتور سیکلت برای سفر به یک منطقه تفریحی خارج از شهر برده بود و در راه بازگشت قربانی جنایت شدند. همچنین مشخص شد پول و طلاهای این پدر و دختر به سرقت رفته است. به این ترتیب این فرضیه که آنها قربانی سارقان بودند تقویت شد. در یک سال گذشته تلاش برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه چند روز پیش فردی ناشناس با پلیس تماس گرفت و مدعی شد قاتل را می شناسد. وی گفت: عامل جنایت فردی به نام علی گوهر از اعضای یک باند راهزن است.

با این اطلاعات علی گوهر دستگیر و در بازجویی به قتل ملوان نیروی دریایی ارتش و دخترش اعتراف کرد. او گفت که او و اعضای باندش در جاده های شخصی کمین می کردند و اموال عابران را سرقت می کردند. آنها در روز حادثه مانع از سرقت اموال پدر و دختر شدند اما پدر مقاومت کرد و مجبور شد آنها را بکشد. این مرد ادامه داد: وقتی متوجه شدم یکی از قربانیان ملوان نیروی دریایی ارتش است ترسیدم و برای اینکه گرفتار نشوم مخفیانه زندگی می کردم اما در نهایت پلیس مرا شناسایی و دستگیر کرد. بر اساس گزارش پلیس، متهم به زودی محاکمه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا