ترندهای روز

زمان برگزاری نخستین مناظره هریس و ترامپ

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

اولین مناظره کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری خواه این کشور برای افق میهنات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵) آبان ۱۴۰۳)، سه شنبه شب به وقت آمریکا به مدت ۹۰ دقیقه برگزار می شود تا نه تنها ده ها میلیون آمریکایی، بلکه جهان شاهد رقابت جدی آنها برای تصاحب کرسی کاخ سفید باشند.

اولین مناظره هریس و ترامپ

مناظره تلویزیونی هریس و ترامپ عصر سه شنبه به وقت آمریکا از استودیوی ABC News در فیلادلفیا آمریکا برگزار می شود. هریس و ترامپ هرگز ملاقات نکرده‌اند یا حتی تلفنی صحبت نکرده‌اند، اما سه‌شنبه شب به وقت محلی، آنها در فاصله کوتاهی از یکدیگر پشت تریبون‌های مرکز ملی قانون اساسی فیلادلفیا خواهند ایستاد تا به سوالات دیوید مویر و لینزی دیویس برای ۹۰ پاسخ دهند. دقیقه مجری شبکه تلویزیونی ABC News یکدیگر را به چالش خواهند کشید.

در اولین مناظره هریس و ترامپ، در یک طرف صحنه، دادستانی قرار خواهد گرفت که می خواهد حریف خود را تهدیدی برای دموکراسی و دستاوردهای گذشته آمریکا نشان دهد و در طرف دیگر یک میلیاردر آمریکایی قرار خواهد گرفت که حریف خود را به عنوان تهدیدی به تصویر می کشد. یک سیاستمدار لیبرال افراطی به نظر می رسد که اقتصاد کشور را وارد رکود خواهد کرد.

مناظره سه شنبه شب اولین فرصت برای کامالا هریس، معاون جو بایدن، معاون رئیس جمهور و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برای دیدار و گفتگو درباره آینده آمریکا خواهد بود. این دو نامزد حملات خود را به یکدیگر تشدید کرده اند و هر کدام روش خود را برای پیشی گرفتن از دیگری در رقابت تقریبا برابر خود طراحی کرده اند.

مناظره تلویزیونی میزبان بی‌سی‌نیوز ممکن است تنها فرصتی باشد که هریس و ترامپ قبل از افق میهنات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ دارند (۱۵) آبان ۱۴۰۳) روبروی هم قرار می گیرند و این به معنای اهمیت بالای این بحث است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا