ترندهای روز

نرخ غذای دانشجویی برای سال تحصیلی جدید

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه تعرفه غذای دانشجویی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را ابلاغ کرد.

نرخ غذای دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید

سهم دانشجو از هزینه های غذا در سال های عادی تحصیل (کاردانی چهار ترم، کارشناسی هشت ترم، کارشناسی ارشد چهار ترم، دکتری حرفه ای و دکتری مستقیم دوازده ترم، دکتری تخصصی ناپیوسته و دکتری دستیار هشت ترم، دکتری مستمر شانزده ترم و فوق دکتری. برای هر دوره دو ترم تحصیلی، با توجه به قیمت غذای گران، متوسط ​​هزینه و کم هزینه به ترتیب پانزده هزار تومان، دوازده هزار تومان و هفت هزار و پانصد تومان تعیین شد.

غذای گران قیمت (معمولا ناهار): ۱۵۰۰۰ ریال

میانگین هزینه غذا (معمولا شام): ۱۲۰۰۰۰ ریال

غذای کم هزینه (به طور کلی صبحانه): ۷۵۰۰۰ ریال

سهم دانشجو از هزینه غذای دانشجو برای نیمسال اول و دوم سنوات اضافه مجاز دو برابر، برای نیمسال سوم و چهارم از سنوات اضافی مجاز سه برابر و برای نیمسالهای سالهای اضافی مجاز سال تحصیلی می باشد. بیش از چهار نیمسال، پنج برابر سهم دانشجوی سالهای عادی. از تامین غذای دانش آموزان در طول سال تحصیلی مشخص شد.

قیمت های تعیین شده برای وعده های غذایی دانشجویان در این مصوبه فقط برای نیمسال اول و دوم هر سال تحصیلی بوده و شامل نیمسال تابستانی نمی شود.

تعیین میزان کمک دانشگاه ها برای تامین هزینه غذای دانشجویی در سفره خانه های تکمیلی و همچنین ترم تابستان بر عهده خود دانشگاه ها بوده و از شمول این مصوبه مستثنی است.

دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی می توانند در شرایط خاص و با توجه به شرایط جغرافیایی، اقتصادی و منطقه ای، با تشخیص هیأت مدیره، میزان تعیین شده را تا ۲۰ درصد افزایش دهند.

لازم به ذکر است از تاریخ ابلاغ این بخشنامه کلیه بخشنامه های قبلی و ابلاغیه های مغایر با این بخشنامه لغو و بلااثر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا