ترندهای روز

دستگیری سارق حرفه‌ای گردنبند در قلب تهران

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای گردنبند قاف در مرکز تهران خبر داد.

سردار علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع سرقت های قهری و دستگیری در مرکز تهران، تیم های ویژه پایگاه پنجم پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه های جنایت و استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه ای شدند که به تازگی از زندان آزاد شده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با انجام یک عملیات تعقیب و گریز متهم در حالی که قصد انجام سرقت دیگری را داشت دستگیر شد. در بازرسی از منزل متهم مقدار زیادی طلا و جواهر مسروقه کشف شد.

سردار ولی پور گودرزی بیان کرد: متهم در اعترافات خود به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت در مناطق مختلف تهران اعتراف کرد. او معمولاً با استفاده از موتورسیکلت و در ساعات تاریک شب دست به سرقت می زد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پرونده این متهم در بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از سوی مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

وی گفت: از شهروندان تقاضا دارم همیشه در مکان های شلوغ و خلوت به محیط اطراف خود توجه کنند و از افرادی که رفتار مشکوک دارند دوری کنند. مکان های تاریک و خلوت از حمل مقدار زیادی پول نقد یا جواهرات گران قیمت در مکان های عمومی خودداری کنید در صورت لزوم از کیف های زیپ دار و جیب های داخلی لباس استفاده کنید. کیف خود را جلوی بدن خود و دور از دسترس قرار دهید. از پوشیدن جواهرات گران قیمت در مکان های عمومی خودداری کنید

رئیس پلیس تهران بزرگ از شهروندان خواست در تردد در خیابان های تاریک و خلوت مراقب اموال خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا پلیس را در جریان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا