ترندهای روز

مربی فوتبال به جرم آزار پسران نوجوان محکوم شد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

متهم که جوانی است پیش از این از سوی دادگاه به اعدام محکوم شده بود، اما دیوان عالی کشور با اعتراض به حکم داسادره، این حکم را نقض و پرونده را برای رسیدگی به شعبه همراد ارسال کرد.

این مرد که مربی فوتبال یک مدرسه معروف بوده است متهم است که با ۸ پسر نوجوان آزار و اذیت جنسی کرده و آنها را مجبور به فیلمبرداری از عورت آنها کرده و آنها را به یکدیگر نشان می دهد.

اولین شکایت از این مربی دو سال پیش بود. پدر پسر نوجوانی به دادسرا رفت و گفت پسرش به دلیل آزار جنسی مربی فوتبال بیمار شده است. این مرد گفت: پسرم را به کلاس فوتبال فرستادم. بعد از مدتی با اینکه فوتبال را خیلی دوست داشت، منزوی شد و بسیار غمگین شد. به حدی که حتی نمی توانست غذا بخورد. خیلی وقت پیش او را نزد مشاور و دکتر بردم تا اینکه متوجه شدیم در کلاس فوتبال مورد تعرض قرار گرفته است. به همین دلیل تصمیم گرفتم شکایت کنم.

پس از شکایت این مرد، ۷ خانواده دیگر نیز شکایت های مشابهی را مطرح کردند و گفتند که مربی فوتبال فرزندان آنها را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است. وقتی پلیس قصد دستگیری مربی فوتبال را داشت، متوجه شد که او متواری شده است. بعد از چند ماه بالاخره دستگیر شد.

وقتی مربی فوتبال دستگیر شد، گفت که به هیچ یک از این کودکان تجاوز نکرده است. این در حالی بود که فیلم های به دست آمده از تلفن همراه مربی فوتبال نشان می داد که او بچه ها را برهنه کرده و از بدن برهنه آنها فیلم گرفته است.

با مدارک به دست آمده پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم در دادگاه به آزار و اذیت کودکان اعتراف کرد اما گفت که تجاوز نکرده است.

بچه ها به پزشکی قانونی فرستاده شدند و تحقیقات نشان داد تجاوز جنسی به معنای قانون اتفاق نیفتاده است. با تکمیل تحقیقات مجدداً پرونده در شعبه دهم رسیدگی شد. متهم گفت: من مریض بودم و به همین دلیل به اجساد بچه ها نگاه می کردم. من این حد را قبول دارم، اما آن را زیر پا نگذاشتم.

اما با توجه به اقدام مربی فوتبال، دادگاه حکم اعدام وی را صادر کرد، اما متهم و وکیل مدافعش به این حکم اعتراض کردند و پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه همان شعبه ارسال شد. متهم در این جلسه بار دیگر اذعان کرد که به بچه ها آسیب رسانده است اما گفت که مرتکب تجاوز جنسی نشده است.

در پایان هیات قضات وارد دادگاه شدند و با نظر کارشناسان پزشکی قانونی متهم را به ۹۹ ضربه شلاق، دو سال تبعید و دو سال محرومیت از فعالیت های ورزشی و مربیگری محکوم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا