ترندهای روز

متهم به برادرکشی در مرکز روان درمانی بستری شد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

این متهم در حالی که از حدود ۵۰ روز پیش در بازداشت ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به سر می برد، قرار است در بیمارستان روانی بستری شود تا تحقیقات برای کشف انگیزه قتل برادرش انجام شود. مورد بررسی قرار گرفت.

این قتل در سی ام است خرداد این اتفاق در ماه جاری رخ داد و مردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشته شدن برادرش توسط دزدی که به خانه آنها رفته بود خبر داد.

به این ترتیب گروهی از ماموران به دستور بازپرس سالار صنعتگر برای انجام تحقیقات جنایی راهی محل شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد خانه محل قتل یک خانه دو طبقه متعلق به به سه برادر، و دو تا از برادران در یکی از طبقات زندگی می کنند. آنها زندگی می کنند و برادر دیگر تنها در همان طبقه زندگی می کرد. در زمان وقوع حادثه یکی از برادران در محل کار بود که دقایقی بعد یکی دیگر از آنها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و قتل را گزارش کرد.

مرد جوان به ماموران گفت: به طبقه ای که برادرم تنها در آن زندگی می کرد رفتم و همان موقع جسد او را دیدم. احتمالاً دزدی وارد خانه او شده و با او درگیر شده و سپس با چاقو به او ضربه زده است.

این در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی، شناسایی هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات خود اسناد و مدارکی خلاف اظهارات این مرد را کشف کردند. در نهایت مشخص شد که او قصد دارد با ایجاد سناریوها، ماموران را گمراه کند و روند تحقیقات را منحرف کند.

مرد مظنون به قتل برادرش که تحقیقات نشان می داد مشکلات روحی و روانی داشت، در تحقیقات دقیق تر اعتراف کرد: وقتی برادرم که با من در یک طبقه زندگی می کند سر کار رفت، به طبقه دیگر رفتم و مقتول را کشتم. در خواب چون با هم اختلاف داشتیم.

به این ترتیب دستور دستگیری این متهم صادر و پس از آن در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت تا علت نزاع مرگبار مشخص شود. همچنین جسد برادر متوفی برای بررسی و بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان برادر متهم نیز برای بررسی سلامت روانی وی توسط کارشناسان پزشکی قانونی دستور بررسی روانی صادر شد. در پایان کارشناسان پزشکی قانونی وی را مبتلا به نوعی اختلال روانی حاد تشخیص دادند که نیاز به بستری در بیمارستان روانی دارد، به این ترتیب بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران دستور بستری این مرد در مرکز درمانی را صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا