ترندهای روز

نکن، خانم دولتشاهی، نکن! ریتم شما، وفاق را بهم زد!

مقاصد گردشگری بسیاری از ایرانیان که به دهانشان می رسد کشورهایی است که می توانی دم خود را برقصی و هر طور که می خواهی لباس بپوشی… در خبرها، سحر دولتشاهی به این دلیل مواجه شد که مثلاً در یک نمایش خانگی به نام داریوش رقصیده است. اتهام چیست؟ حرکات خلاف استانداردها! همانطور که گفتم انکار و سانسور هستی سالهاست که در کشور ما ادامه دارد. این اقدامات سانسوری گاهی با کمک خبرنگاران تلویزیون برای مخفی کردن اجساد ورزشکاران زن که به طور ناگهانی روی آنتن آمده اند انجام می شود و گاهی با برخورد با امثال سحر دولتشاهی… اما آنچه به تجربه ثابت شده است که مردم این کشور یا زیر چهاردیواری اختیاری، یا در ترافیک جاده چالوس، یا در خیابان می رقصند…

نکن خانم دولتشاهی، نکن! ریتم شما توافق را شکست!

صفحه اینستاگرام سینما ۱۲۰ در این خصوص یادداشت زیر را منتشر کرده است:

وقتی تیتر را دیدیم فکر کردیم سحر دولتشاهی جنایتی مرتکب شده که شایسته رسیدگی است. وقتی خبر را خواندیم متوجه شدیم ماجرا مربوط به حرکات موزون این بازیگر سریال «داریوش» است. ماجرا از این قرار است که گویی سحر دولتشاهی کارگردان «داریوش» هر طور شده مرا مجبور به رقصیدن کرده است! چشم هادی حجازی فر نیز دوست نداشت بازیگرش ناراحت شود. سحر خانم سپس به ساترا فشار آورد که باید برای سکانس رقص اجازه بگیرد. پلتفرم مورد نظر هم با خیالی آسوده سریال را پخش می کند چون دیده است خانم دولتشاهی قدرت زیادی دارد. غافل از اینکه قدرت سحر به قوه قضائیه نرسیده است!

خبرگزاری ها در نهایت نوشتند: در پی انتشار قسمت هایی از یک سریال در فضای مجازی که سحر دولتشاهی در آن اقدام خلاف موازین اسلامی می کند، با بازیگر، تهیه کننده و تریبون منتشر کننده آن برخورد قانونی شد. متوجه موضوع شدید؟ در خبرها فقط نام دولتشاهی آمده است و نامی از سریال «داریوش»، تهیه کننده (نوید محمودی) و پایگاه انتشار درج نشده است. چرا چون گفتیم مقصر اصلی خود سحر خانم است! این حتی تقصیر شورای صدور مجوز ساترا نیست. به سحر هم نرسیده است! چه شوخی تلخی…

با این فرمول سنگ بند نمی شود. مثلا از فردا باید دوره را شروع کرد و بازیگرانی را که نقش منفی بازی کردند، گرفت. چگونه با نوید محمدزاده شروع کنیم؟ چون در «قورباغه» و «جنگل آسفالت» خیلی فرق داشت! امیر آقایی شانس آورد که در پایان سریال «آقازاده» کشته شد. نه؟! متأسفانه تعداد آنها کم نیست. مثلا رعنا آزادی ور در “زخم کاری او خیلی سیگار می کشد. تازه یک نفر کشته شده است…

آیا می بینی این شوخی را می توان ادامه داد و نام بازیگران زیادی را می توان ردیف کرد و فقط پشیمان شد. درک اینکه دولتشاهی فقط نقشی را بازی کرده که از او خواسته شده بسیار سخت است؟

نکن خانم دولتشاهی، نکن! ریتم شما توافق را شکست!

واکنش برخی کاربران به سکانس جنجالی رقص سحر دولتشاهی:

کاربری به نام دیبا نیز نوشت: در این سکانس تقی پور این وسط حرف می زند، لابد روشن فکر نیستند که به او تذکر بدهند، از سحر بنده خدا شکایت کنند.

مریم گفت: کارگردان این سکانس را پرسید، بنده خدا چه ربطی به سحر دارد؟ حالا بالاخره چه چیزی واقعا تحریک کننده است، اگر اینطور است باید حرکات موزون گروه سرود ناشنوایان نابینا تحریک کننده باشد.

محمد قاسم اظهار داشت: بیچاره سعی کرد من را مجبور کند بگویم مثلاً در عرف و تعاریف صدا و سیما نشد، چطور می توانی؟ واقعا چطوره؟ خودت مرور کردی؟

ساجده مهلا می نویسد: حتماً از رقص آتش تقی پور الهام گرفته اند، اما نفهمیده اند چرا به دولتشاهی چسبیده اند، زیرا در حرکات دولتشاهی رقص نمی بینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا