اخبار اقتصاد ایران

اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران معرفی شدند

با برگزاری مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران، منتخبان حقوقی نمایندگان خود را برای عضویت در هیات مدیره معرفی کردند.

افق میهن اعضای حقوقی شرکت مخابرات در دوره های مختلف در ترکیب هیات مدیره نمایندگان حقیقی خود را حفظ یا جایگزین می کنند. عضو واقعی هیات مدیره معرفی و با توجه به سهام قانونی دولت در ترکیب هیات مخابرات، مهندس “محمد جعفرپور” به عنوان نماینده جدید دولت معرفی شد.

به همین منظور در مراسمی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، با حکم ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجعفرپور به عنوان نماینده سهام دولت رسما کار خود را آغاز کرد. هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران

محمد جعفرپور دارای مدرک کارشناسی ارشد شبکه های کامپیوتری و دارای بیش از ۱۵ سال سابقه حرفه ای در زمینه طراحی، پیاده سازی و مدیریت شبکه های ارتباطی در مقیاس ملی می باشد.

وی پیش از این ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و قائم مقام مدیرعامل و عضویت در هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده داشت. وی همچنین پروژه های توسعه اصلی شرکت زیرساخت مانند پروژه ارتقای ظرفیت شبکه زیرساخت با استفاده از تجهیزات داخلی و پروژه اصلاح مهندسی ترافیک را مدیریت کرد. این شبکه وظیفه ارتقای کیفیت شبکه را بر عهده داشته است.

یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران مهندس حسن جند نماینده سهام عدالت است.

در حال حاضر ابراهیم محمودزاده به عنوان رئیس هیئت مدیره، سید اسدالله دهناد به عنوان نایب رئیس، علی اصغر طراوتی، محمد جعفرپور و حسن جند اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا