ترندهای روز

مجلس عروسی نیما و باران، پربیننده‌ترین مراسم شهریور شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

کیفیت سری اول سامان سالور با بازی رویا نونهالی، حسن مججونی و مهدی حسینی نیا در قسمت اول چگونه بود؟ که در مقاله زیر به آن پرداخته ایم.

مراسم عقد نیما و باران پربیننده ترین مراسم شهریور تبدیل شد

اولین سریال سامان سالور به نام باغ زنی که در سکوت خبری تولید شد در نمایش خانگی منتشر شد. سالور که پیش از این به عنوان کارگردان سینما تولید هفت فیلم را در کارنامه دارد، وارد سینمای خانگی و سریال سازی شده و با همکاری علی قربان زاده به عنوان تهیه کننده «گردنزنی» را ویژه پلتفرم فیلم نت ساخته است. در حال حاضر قسمت اول این مجموعه شروع خوب و امیدوارکننده ای داشت و توانست حس کنجکاوی مخاطب را نسبت به سرنوشت شخصیت ها و ادامه داستان برانگیزد.

مراسم عقد نیما و باران پربیننده ترین مراسم شهریور تبدیل شد

در مرحله اول جذاب است

«گردن زنی» شروعی پر حادثه و درگیر داشت. این مجموعه داستان دو خانواده را روایت می کند که با یکدیگر ازدواج می کنند و فرزندانشان به نام های «نیما» و «باران» با یکدیگر ازدواج می کنند. این زوج تصمیم می گیرند با ترک عروسی و رفتن به ماه عسل مهمانان را غافلگیر کنند.

در حالی که همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود، یک تبهکار باتجربه متوجه می شود که «نیما» با نامزدش بدرفتاری کرده و با تهدید استفاده از عکس ها و فیلم هایی که از نامزدش دارد به خانه این زوج می رود و قصد کشتن آنها را دارد. . «گردن بند» که با اخطار سنی ۱۶+ اکران شد، موفق شد مخاطب را با داستان درگیر کند و او را در مورد سرنوشت شخصیت ها و همچنین گذشته آنها کنجکاو کند.

مراسم عقد نیما و باران پربیننده ترین مراسم شهریور تبدیل شد

شخصیت های متعدد با داستان های مختلف

داستان «گردن بند» شخصیت های زیادی دارد و بیشتر شخصیت ها در قسمت اول سریال حضور داشتند. طبق آنچه در ابتدای سریال دیدیم، علاوه بر داستان اصلی این سریال، هر کدام از شخصیت های داستان نیز داستان خاص خود را دارند. مانی برادر نیما به دنبال انتقام از قاتل دخترش است، ناپدری نیما مسعود با زن جوانی در ارتباط است و پلیس جوان قسا ظاهرا در گذشته به باران علاقه داشته است. تعدد شخصیت ها و داستان آن ها نیز کنجکاوی مخاطب را برای پیگیری «گردن زنی» افزایش می دهد.

مراسم عقد نیما و باران پربیننده ترین مراسم شهریور تبدیل شد

ترکیبی از بازیگران جوان و چهره های پیشکسوت

«گردن زنی» سریالی است که بازیگران زیادی دارد. رویا نونهالی، حسن معجونی، مهدی حسینی نیا، الهام پاوه نژاد، پاشا رستمی، سمیرا حسن پور و مهران غفوریان از بازیگران سرشناس این سریال هستند. الیکا ناصری و محمدامین شیرباف در نقش «باران» و افسر پلیس داستان نیز دو بازیگر جوان «گردنزنی» هستند که برای اولین بار از طریق یک سریال نمایش خانگی به مخاطبان معرفی شدند. ناصری با سریال یاغی و شعرباف با سریال قورباغه به مخاطبان معرفی شدند.

مراسم عقد نیما و باران پربیننده ترین مراسم شهریور تبدیل شد

کیسان دیباج که با مجموعه تلویزیونی «از عصت» شناخته می شود در اولین حضورش در یک نمایش خانگی در «گردن بند» ایفای نقش کرده است. هنوز شخصیت های اصلی و فرعی داستان به طور کامل معرفی نشده اند، بنابراین برای ارزیابی عملکرد بازیگران خیلی زود است اما در ابتدای سریال هیچ مشکل قابل توجه یا اتفاق خاصی در بازی بازیگران دیده نمی شود. .

مراسم عقد نیما و باران پربیننده ترین مراسم شهریور تبدیل شد

واکنش برخی کاربران به پخش سریال گردن بند را بخوانید:

* ندا توییت کرد: زخم کاری دلم را خنک کرد. گردن زنی را دیدم. اول اعصابم خورد شد ولی بعد لذت بردم و خوب بود.

* کاربر دیگری به نام امین هشتگ این سریال را اضافه کرد و گفت: عجب سریال بامزه ای بود. این سریال را از دست ندهید.

* توییتر «من همیشه قوی هستم» نوشت: خب سریال گردن شکن، یکی دیگر از آن پروژه هایی که با بازیگران جوان و قوی شروع شد، خروجی قابل قبولی دارد، اما انشالله تا آخر عمر همین خواهد بود. پایان

* مليحه پس از ديدن اين سريال نيز نوشت: سريال جديد ايراني اومده داري آخرش يه آهنگ وگان داشت، خيلي خوب بود. امیدوارم مثل آهنگ سریال خوب پیش بره.

* اما مهرشاد نظر دیگری دارد و در نقش منتقد ظاهر شد: قسمت اول سریال گرز زنی را دیدم، واقعاً احساس کردم یک زن هستم!

* عاطفه با اشتیاق در توییتر خود می گوید: «سریال جدیدی اومده اسمش گرز زنی است، اسم سریال کمی تند است اما قطعا از زخم کاری بهتر است

* اما عرفان در پاسخ به توئیت عاطفه نوشت که چه کسانی سریال گرز زنی را دیده اند؟ قشنگه قسمت اول جدیده چرا اینقدر سریع میگیری و نظر مثبت میدی؟ بگذارید چند قسمت پخش شود و سپس بنشینید.

* مهسا همچنین در انتقاد از حضور مهران غفوریان در این سریال نوشت: غفوریان همیشه بازیگر خوبی بود. در کار کمدی و جدی خوب است. زخم کاری. خوش آمدی آقا مهران.

* اما حمید پس از تماشای قسمت اول سریال اظهار داشت: ای کاش گرز زنی را ندیده بودم. نه محتوا داره نه جذابه ولی شاید قضاوتم عجولانه باشه ولی امیدوارم انتقادم اشتباه نباشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا