اخبار اقتصاد ایران

پاداش ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومانی به اعضای هیات مدیره در ۹ بانک کشور!

روزنامه اعتماد نوشت سال گذشته اعضای هیات مدیره ۹ بانک کشور به طور متوسط ​​۳.۵ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند.

افق میهن، روزنامه اعتماد نوشت سال گذشته اعضای هیات مدیره ۹ بانک کشور به طور متوسط ​​۳.۵ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند. ۹ بانک از مجموع ۲۹ بانک و موسسه اعتباری کشور در سال گذشته در مجموع ۱۵۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به ۴۴ عضو هیئت مدیره پرداخت کردند! در واقع در پایان سال گذشته اعضای هیات مدیره ۹ بانک کشور به طور میانگین ۳ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۱۵ هزار تومان دریافت کردند.

همچنین بررسی گزارش یازده بانکی که حقوق هیئت مدیره خود را در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده اند نشان می دهد که این بانک ها در یک سال ۵ میلیارد و ۲۲ میلیون تومان حقوق برای حق حضور حداکثر در دو جلسه در ماه اختصاص داده اند. . این در حالی است که اخیرا زمزمه هایی مبنی بر وام ۵ میلیارد تومانی به رئیس کل بانک مرکزی شنیده می شود که البته روابط عمومی بانک مرکزی بدون «تکذیب» اعلام کرده است که باید منتظر رئیس کل بانک مرکزی باشیم. بانک مرکزی از عراق بازگردد تا از سلامت و ایمنی بانک مرکزی مطلع شود. می خواهم از این خبر مطلع شوم.

در دو هفته گذشته افشای پرداخت ۹۱.۵ هزار میلیارد تومان وام بانکی به کارکنان بانک ها که در سایت بانک مرکزی منتشر شد؛ سر و صدای زیادی به پا کرد و توضیح رئیس کل بانک مرکزی برای نمایندگان مجلس زمان برد. بخش بزرگی از انتقادات به این روند نیز توسط فعالان بخش خصوصی و حتی مردم عادی انجام می شود که معتقدند برای دریافت وام خرد باید مدت زیادی در صف بمانند و می توانند با هزار دانگ متفاوت وام خود را دریافت کنند. فنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا