ارزهای دیجیتال

چگونه بلاکچین سرمایه‌گذاری در طلا را تغییر می‌دهد؟

جولین ایرنی، مدیرعامل DAO.Link، در مصاحبه با کوین تلگراف، در مورد پویایی دارایی های واقعی رمزنگاری (RWA) و اینکه چگونه پروژه جدید شرکتش، Gold DAO، به دنبال ایجاد یک نسخه غیرمتمرکز از طلا است، صحبت کرد.

او توضیح داد که رمزارز RWA سرمایه گذارانی را که به دنبال دارایی های ضد تورم هستند جذب می کند. برخلاف ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین که اغلب به عنوان سرمایه گذاری های پرریسک و با بازده در نظر گرفته می شوند، رمزارز RWA ثبات و محافظت در برابر تورم را ارائه می دهد.

Gold DAO یک سازمان غیرمتمرکز مستقل است که هدف آن رمزگذاری طلای فیزیکی و فراهم کردن سرمایه‌گذاری آسان‌تر و در دسترس‌تر در بازار طلا برای سرمایه‌گذاران است. این پروژه با الهام از نیاز روزافزون جامعه سرمایه گذاری به اتصال دنیای فیزیکی و دیجیتالی، این ایده را به صورت کاملا غیر متمرکز اجرا می کند.

سه قدم از Gold DAO

Gold DAO سه فاز مختلف را دنبال می کند. طلای فیزیکی را به دارایی‌های دیجیتالی به نام طلا NFT رمزگذاری کنید، توکن‌های قابل تعویض GLDT را که نمایانگر طلای دیجیتال هستند، توسعه دهید و در نهایت یک استیبل کوین با پشتوانه طلا ایجاد کنید تا سرمایه‌گذاران دارای دارایی پایدار و قابل اعتمادی را ارائه دهند.

Gold DAO، مانند بیت کوین، به طور مستقل خارج از چارچوب قانونی سنتی عمل می کند. این روش به پروژه اجازه می دهد تا در فضای رمزنگاری بدون مدیریت یک شخص حقوقی یا رهبری متمرکز عمل کند.

رمزنگاری فیزیکی طلا روی پلت فرم

سپس این داده ها در هر ORIGYN NFT ثبت می شود. مرحله نهایی تأیید شخص ثالث است. برای اطمینان از حفظ امنیت طلا.

ضمانت اصالت و مالکیت طلا

طلای فیزیکی پروژه، که توسط متالور، پیشرو جهانی در صنعت پالایش طلا از سال ۱۸۵۲ عرضه شده است، به طور ایمن در انبارهای امنیتی در سوئیس ذخیره می شود. KPMG، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان مشاوره مالی و حسابرسی و اوراکل حسابرسی مستقل، این منابع طلا را به طور شفاف و منظم حسابرسی می کند.

ممیزی ها برای همه قابل مشاهده است و مشتریان می توانند از اصل بودن و با کیفیت ترین طلا مطمئن باشند.

رمزنگاری طلا با استفاده از بلاک چین می تواند موانع سرمایه گذاران برای ورود به این بازار را کاهش دهد و نقدینگی را در بازار طلا افزایش دهد. همچنین سرمایه گذاری را برای افرادی که دسترسی محدودی به بانکداری سنتی یا گزینه های سرمایه گذاری دارند آسان تر می کند.

بازخورد از بازیگران سنتی بازار طلا

ایرنی در مصاحبه ای گفت که Gold DAO بازخورد مثبتی از بازیگران کلیدی صنعت طلا دریافت کرده است. فعالان صنعت از رویکرد این پروژه استقبال کرده اند. زیرا به آنها اجازه ورود به بازار جدیدی را می دهد.

برنامه های پروژه برای سال ۲۰۲۴ بسیار روشن است. Gold DAO بر توسعه مکانیزم تبادل برای انتقال بین NFTs طلا و GLDT در سال آینده متمرکز است. این پروژه همچنین قصد دارد یک استیبل کوین با پشتیبانی دلار آمریکا راه اندازی کند.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا