ترندهای روز

هزینه تعمیر این گوشی چینی از آیفون هم بیشتر است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

هواوی بالاخره بیستمین روز شد شهریور میت XT از گوشی تاشو پرچمدار جدید خود با قابلیت تا شدن در سه نقطه رونمایی کرد. این محصول غول فناوری چینی که عنوان اولین گوشی سه تکه جهان را به خود اختصاص داده است با برند رده بالای «آلتیمیت دیزاین» با قیمت ۱۹۹۹۹ یوان معادل ۲۸۰۹ دلار به فروش می رسد. قیمت آن با دیگر گوشی های پرچمدار بازار مانند نسخه پرو مکس آیفون ۱۶ تفاوت قابل توجهی دارد اما حتی هزینه تعمیر این گوشی به قدری بالاست که می توانید به جای آن یک آیفون ۱۶ پرو مکس خریداری کنید.

هزینه تعمیر هواوی میت XT از آیفون ۱۶ پرو مکس گران تر است!

طبق وب سایت رسمی هواوی، تنها تعمیر صفحه نمایش هواوی میت XT حدود ۸۰۰۰ یوان معادل ۱۰۱۹ دلار هزینه دارد. در عین حال آیفون ۱۶ پرو مکس به عنوان بالاترین مدل گوشی پرچمدار اپل با قیمت ۱۱۹۹ دلار در بازار جهانی عرضه می شود.

در وب سایت هواوی هزینه تعمیر مین برد، پنل پشتی (قطعه دارای دوربین) و سایر پنل های پشتی به ترتیب ۱۲۸۸، ۱۹۳ و ۵۶ دلار اعلام شده است. تعمیر دوربین های اصلی، تله فوتو، فوق عریض و سلفی به ترتیب ۱۰۶، ۸۱، ۳۷ و ۵۳ دلار برای کاربر هزینه خواهد داشت.

هزینه تعمیر این گوشی چینی بیشتر از آیفون است

Huawei Mate XT از سه صفحه نمایش، چیپست Kirin 9010، سیستم عامل Harmony OS 2.0 و باتری ۵۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی استفاده می کند. همچنین سیستم ویدئو/عکس آن متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

این گوشی در ۲۰ سپتامبر مصادف با ۳۰ است شهریور در چین موجود است. اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد عرضه آن در بازار جهانی در دسترس نیست، اما شایعاتی مبنی بر عرضه آن در مناطق دیگر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا