ترندهای روز

پایان تحقیقات جنایی درباره مرگ خودخواسته زن بلاگر؛ همه حقایق برملا شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این پرونده حدود دو ماه پیش در دادسرای امور جنایی تهران مطرح شد و بازپرس ویژه قتل پس از تحقیقات گسترده در خصوص پرونده مرگ مشکوک این وبلاگ نویس اینستاگرامی در شمال تهران به این نتیجه رسید که هیچ فردی باعث مرگ وی نشده است. او با خوردن قرص برنج جان خود را از دست داد. به پایان رسیده است

تحقیقات جنایی این پرونده بعدازظهر یازدهم تیرماه با گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران آغاز شد.

با اعلام این خبر به دستور بازپرس موسی رضازاده به بازپرس تیم تحقیقات قتل؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی با حضور در محل حادثه با جسد زن جوان بلاگری که بر اثر مصرف قرص برنج جان خود را از دست داده بود، مواجه شد.

تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که زن جوان به همراه نامزدش که او نیز وبلاگ نویس است به شمال کشور رفته بود اما در راه بازگشت به تهران از خودرو پیاده شد و برای خرید قرص نزد ناصرخسرو رفت. بررسی های بیشتر نشان داد زن جوان زمانی که به سمت خیابان ناصرخسرو می رفت داستانی را در جاده رها کرده و درخواست اجازه کرده است. همچنین قرص فروش او را تا تجریش همراهی کرد.

به این ترتیب فروشنده قرص متهم به قتل تسبیب شد و وی ماجرا را اینگونه برای تیم جنایی توضیح داد: متوفی وقتی نزد ناصرخسرو آمد، تقاضای قرص برنج کرد اما من قرص مورد نظر را نداشتم. آن زمان، به این دلیل و به اصرار خودش. رفتیم تا قرص بگیریم اما وقتی برگشتیم گاری مرا دزدیدند، شکایت کردم و او مدعی شد که قرص نمی خورد فقط می خواست یک مرد جوان را بترساند.

وی ادامه داد: زن جوان درخواست کرد با هم به تجریش بروند و پول را در آنجا به من بدهند اما ناگهان جلوی مرد جوانی قرص را خورد و حالش بد شد. او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات کادر پزشکی فایده ای نداشت و روی تخت اورژانس جان باخت.

پس از تحقیقات میدانی در محل جنایت و بیمارستان، تیم تحقیقات از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند و جسد متوفی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. .

در نهایت پس از بررسی های دقیق تیم تحقیقاتی مشخص شد که جرمی رخ نداده است. زیرا هیچ مدرکی که نشان دهد نامزد وبلاگ نویس در این موضوع دخالت داشته و متوفی را تشویق به مرگ کرده و یا اینکه داروساز باعث مرگ او شده است، یافت نشد. به همین دلیل با قرار قطعی بازپرس موسی رضازاده از شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی قرار منع تعقیب صادر و پرونده مختومه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا