ترندهای روز

پیش‌بینی هوای مازندران در هفته پایانی شهریور

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از وقوع رعد و برق و تداوم هوای ناپایدار در هفته جاری در استان خبر داد. احمد اسدی اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران در روز دوشنبه ۲۶ شهریور صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات رگبار پراکنده همراه است. نیمه غربی

پیش بینی هوای مازندران در هفته گذشته شهریور

اسدی افزود: آسمان استان روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما و از اواخر شب با افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: روز چهارشنبه هوا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر همراه با کاهش نسبی دما، رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس گزارش هواشناسی مازندران، خطر غرق شدن شناگران و قایق های سبک و تفریحی، احتمال غرق شدن شناورهای صیادی کیلکا، اختلال در حرکت شناورها در حوضه بندر و اختلال در فعالیت های بندری (تخلیه و بارگیری) از موارد خطرناک است. اثرات فعالیت این سامانه و با اعلام ممنوعیت شنا، تردد قایق ها و شناورهای سبک تفریحی، ماهیگیری، ماهیگیری کیلکا و فعالیت شناورهای متوسط ​​در منطقه؛ حرکت شناورها در حوضه بندر توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا