ترندهای روز

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سارقانی که پس از آزادی از زندان اقدام به سرقت خودرو می کردند دستگیر شدند.

گروهبان “علی ولی پور گودرزی” رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت مجدد تعدادی از شرور سابقه دار در زمینه سرقت خودرو، کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی تهران شروع به فعالیت کردند. تحقیق در این زمینه

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در تهران

وی افزود: با رصد اطلاعات و رصد مجرمان سابقه دار مشخصات ۲ متهم که با یکدیگر نسبت فامیلی داشتند شناسایی شد. تحقیقات نشان داد این افراد پس از آزادی از زندان با تشکیل باندی اقدام به سرقت خودروهای پژو و سمند در تهران و کرج کرده و پس از تغییر مدارک و امتیازدهی به خودروهای مسروقه را می فروختند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: با توجه به سکونت متهم در تهران و کرج، چند تیم از کارآگاهان نخبه با هماهنگی مراجع قضایی و با اخذ نیابت به مخفیگاه ها اعزام شدند.

سردار ولی پور گودرزی بیان کرد: در عملیاتی همزمان متهمان در مخفیگاه های خود دستگیر شدند. در این عملیات ۶ دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه و ۲ دستگاه خودرو سمند مسروقه نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت ده ها دستگاه خودرو در تهران و کرج و فروش آنها به یکدیگر اعتراف کرد. تاکنون ۶ دستگاه از این خودروهای مسروقه که توسط متهمان مشخص شده بود در شهرهای مختلف کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند و توقیف سایر خودروهای مسروقه توسط کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا