اخبار بورس

بدون محدودیت داشتن کد بورسی “آسایش” بخرید/ نرخ سود ۳۴ درصدی صندوق “آسایش”

اشتراک در گروه مالی Hammers “Comfort Fund” از ۲۵ سپتامبر تا ۲۸ سپتامبر شهریور؛

معاون توسعه بازار و فروش گروه مالی همرز گفت: نرخ برد این صندوق ۳۴ درصد است. مدیریت حرفه ای دارایی، نقدینگی بالا، پرداخت سود ماهانه و مهمتر از همه بدون محدودیت کد بورسی، می توانید سهام این صندوق را با مبلغ پایین خریداری کنید.

جواد مرادیان، معاون توسعه بازار و فروش گروه مالی همرز در گفتگو با افق میهنوی درباره پذیره نویسی صندوق اوراق مشارکت آسایش گفت: اگر سرمایه گذار کم ریسکی هستید و به دنبال سود تضمینی هستید، دو راه پیش رو دارید. یکی سپرده گذاری در بانک و دیگری سرمایه گذاری در صندوق بازنشستگی.

وی افزود: اگر نمی خواهید به سبز یا قرمز بودن بازار توجه کنید، ریسک پرتفوی چیست، چه نوع تحلیلی را باید دنبال کنید و نمی دانید مبانی فاندامنتال چیست؟ اگر برای این کار وقت ندارید و مشغول کار دیگری هستید، سرمایه گذاری در صندوق های اوراق قرضه را توصیه می کنیم.

مرادیان خاطرنشان کرد: دلیل اینکه می گوییم در بانک سرمایه گذاری نکنید این است که سرمایه گذاری در بانک محدود به زمان است. باید یک تا سه ماه، شاید حتی یک سال طول بکشد تا سپرده در بانک شروع به سود کند.

وی ادامه داد: اما اگر در صندوق های اوراق مشارکت سرمایه گذاری کنید، نرخ سود این صندوق ها بیشتر از سود بانکی است. نرخ سود بانک بین ۲۲ تا ۲۵ است، اما نرخ سود صندوق های سرمایه گذاری مشترک بین ۲۵ تا ۲۹ درصد است.

به گفته مرادیان، از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه مشترک صندوق آسایش گروه مالی همرز هستیم. شهریور است

معاون توسعه بازار و فروش گروه مالی همرز درباره سودآوری این صندوق گفت: نرخ سود این صندوق ۳۴ درصد است. مدیریت حرفه ای دارایی، نقدینگی بالا، پرداخت سود ماهانه و مهمتر از همه بدون محدودیت کد بورسی، می توانید سهام این صندوق را با مبلغ پایین خریداری کنید.

مرادیان خاطرنشان کرد: شما می توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با شماره تلفن های گروه مالی همرز در گروه همرز سرمایه گذار شوید. با این سرمایه گذاری مطمئناً سودی بالاتر از نرخ سود بانکی کسب خواهید کرد و در عین حال از محدودیت های ماهانه، مالیات و نقدینگی کم اجتناب می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا