اخبار اقتصاد ایران

در هفدهمین حراج سکه چه گذشت؟

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران به برگزاری حراج سکه اشاره کرد و گفت: امروز ۲۶ شهریورماه هفدهمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادلات طلا و ارز کشور برگزار شد و سه ماهه ۷۰۱۳. سکه ۴۲۲۲ نیم سکه و ۳۲۶۴ سکه تمام برگزار شد. سکه توسط متقاضیان خریداری شد و در مجموع ۱۴ هزار و ۴۹۹ قطعه سکه طلا به خریداران اختصاص یافت.

وی افزود: در این مزایده; از مجموع ۳۳ هزار و ۸۶ قطعه سکه ثبت شده، ۳۲۶۴ قطعه با میانگین قیمت ۴۲ میلیون و ۷۴ هزار تومان، از مجموع ۱۴ هزار و ۳۲۷ قطعه نیم سکه، ۴۲۲۲ قطعه با میانگین سفارش داده شد. قیمت ۲۲ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان و از مجموع ۱۹ هزار و ۷۷۳ قطعه ربع سکه ثبت شده، ۷۰۱۳ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت.

تاکنون نزدیک به ۳۱۹۰۰۰ سکه خریداری شده است

سخنگوی مرکز مبادلات طلا و ارز ایران خاطرنشان کرد: تا امروز ۱۷ مزایده از طریق سامانه معاملات سکه طلا مرکز مبادلات ایران برگزار شده است که طی این حراج ها در مجموع ۳۱۸ هزار و ۸۹۲ قطعه سکه طلا به متقاضیان اختصاص یافته است. ، که یک چهارم سهم است. از این حجم ۱۷۵ هزار و ۴۲ سکه، ۵۲ هزار و ۳۹۶ نیم سکه و ۹۱ هزار و ۴۵۴ قطعه سکه تمام به خود اختصاص داده است.

پنجاه و یکمین حراج شمش طلا فردا برگزار می شود

بالسینی در ادامه به برگزاری مزایده شمش طلا در مرکز مبادلات تجاری اشاره کرد و گفت: فردا سه شنبه (۲۷ شهریور) پنجاه و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات ایران برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این حراج، تا ساعت ۲۴ امشب (۲۶ شهریور ماه) با پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان ودیعه به ازای هر شمش طلا، فرصت شرکت در این مزایده را دارند./ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا