ترندهای روز

معمای قتل پدری پس از ۳۵ سال از طریق پادکست دختران دوقلویش حل شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در شب ۱۳ اکتبر ۱۹۸۹، جیمی وید مارتین به میخانه ای در زادگاهش بون تره، میسوری رفت، اما هرگز به خانه بازنگشت.

جسد خونین مارتین در یکی از خیابان های نزدیک میخانه کشف شد. مقامات در آن زمان گفتند که او در جریان درگیری بیرون بار به ضرب گلوله از ناحیه سر کشته شد.

اگرچه این قتل سر و صدای زیادی در یک شهر کوچک ایجاد کرد، اما قاتل او هرگز پیدا نشد. در ابتدا مردی در ارتباط با مرگ مارتین دستگیر شد، اما مقامات بعداً از اتهامات منصرف شدند و او را چند روز قبل از محاکمه آزاد کردند و پرونده پس از چندین ماه بدون دستگیری بیشتر متوقف شد.

هجده سال بعد، دختران دوقلوی مارتین، آنجلا ویلیامز و آندریا لین، که در زمان کشته شدن پدرشان تنها ۱۱ سال سن داشتند، تصمیم گرفتند پرونده قتل پدرشان را پیگیری کنند.

آنها با مقامات محلی تماس گرفتند تا پرونده را دوباره باز کنند، اما هیچ پاسخی دریافت نکردند. به همین دلیل آنها خودشان وارد عمل شدند و با استفاده از نتایج کالبد شکافی پزشکی قانونی و گزارش های پلیس شروع به تحقیق از ساکنان محلی کردند.

آنجلا ویلیامز در این باره می گوید: «اگر نامی را در گزارش دیده بودیم یا شایعه ای درباره اتفاقات آن شب شنیده بودیم، به دنبال سرنخ هایی می گشتیم و اگر آن فرد را پیدا می کردیم، از او می پرسیدیم، لطفا با ما صحبت کنید. ؟”

در اواخر سال ۲۰۲۰، ۳۱ سال پس از قتل پدرشان، این دو خواهر پادکست تحقیقاتی و جنایی را با نام “شهر کوچک فراموش شده” راه اندازی کردند.

این دوقلوها حتی از طریق فیس بوک با مظنون اصلی تماس گرفتند، اما پس از صحبت متوجه شدند که او از این حادثه بی گناه است.

این دو خواهر در گفتگو با اهالی شهر متوجه شدند که شخصی پدرشان را متهم به رابطه نامشروع با همسرش کرده و چند هفته قبل از این درگیری مرگبار، این دو مرد با هم درگیر شده اند.

به گفته یک شاهد عینی در پادکست، درگیری در داخل میخانه رخ داد و به بیرون کشیده شد. نتایج کالبد شکافی نشان داد که مارتین ضربات متعددی را متحمل شد که باعث شکستگی جمجمه او شد. کارشناسان می گویند احتمالا از پشت ضربه خورده و از هوش رفته است.

چند ماه بعد، در اوایل سال ۲۰۲۱، دفتر دادستان منطقه با استناد به سرنخ های جدید در مورد قتل، اعلام کرد که پرونده را دوباره باز می کند. مقامات و بازرسان با تهیه کنندگان پادکست تماس گرفتند.

حالا در این ماه بالاخره پلیس مردی را در ارتباط با این پرونده دستگیر کرده است. مظنون، وسلی پل مارلر، ۶۹ ساله، سابقه حمل مواد مخدر دارد و توسط دادگاه متهم به ضرب و جرح و ضرب و جرح شده است. هر چند خودش را بی گناه می داند.

دختران آقای مارتین می گویند که امیدوارند پس از سال ها احساس شکست، سرانجام عدالت اجرا شود.

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا