اخبار اقتصاد ایران

دریافت وام 600 میلیون تومانی بانک شهر با شرایط آسان در کوتاه ترین زمان ممکن :: افق میهن

معاون وصول اعتبار و بدهی بانک شهر از اعطای وام خرد به شهروندان در کمترین زمان ممکن تا سقف ۶ میلیارد ریال (۶۰۰ میلیون تومان) خبر داد.

به گزارش افق میهن، ایمان امینی پور با اشاره به برنامه ریزی گسترده بانک شهر برای رفع نیازها و دغدغه های شهروندان گفت: مشتریان این بانک می توانند بر اساس میانگین کارکرد حساب خود از ساعت ۳ وام با نرخ ۱۲ درصد دریافت کنند. ماه تا ۱۸ ماه
امینی پور با بیان اینکه مدت بازپرداخت این وام از ۶ تا ۴۸ ماه و به انتخاب مشتری است، خاطرنشان کرد: بانک شهر ارائه هرگونه گواهی کسر حقوق، چک و سفته برای دریافت وام را حذف کرده است. این وام بر اساس اعتبار وام گیرنده و ضامن اعطا می شود.
معاون وصول اعتبارات و بدهی بانک شهر ادامه داد: همچنین امکان انتقال اصل و مازاد امتیاز تسهیلات توسط مشتریان به بستگان آنها وجود دارد.
امینی پور در پایان با تاکید بر اینکه توجه به نیازها و خواسته های مشتریان همراه با نوآوری در محصولات و خدمات همواره در دستور کار این بانک است، گفت: شهروندان می توانند به شعب بانک شهر و باجه های شهرانت در سراسر کشور مراجعه و یا از سود بهره مند شوند. از این وام از نرم افزار شهر پلاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا