اخبار اقتصاد ایران

استعفا در وزارت جهاد به علت حقوق ده میلیونی | حقوق کارمندان این وزارتخانه در زمان متوقف شده

معاون وزیر جهاد کشاورزی از استعفای برخی از کارکنان این وزارتخانه به دلیل حقوق کم خبر داد و گفت: مصوبه استخدام یک نفر با مدرک فوق لیسانس ده میلیون و دویست هزار تومان است.

افق میهن، شاهپور علایی مقدم سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی امروز در نشست خبری اظهار داشت: ایجاد نظم و عدالت هزینه دارد و می دانم با اجرای این امر عده ای این کار را انجام خواهند داد. به دنبال اعتصاب اما این خواسته وزیر جهاد کشاورزی است و آن را اجرا می کنم.

وی افزود: با توجه به شکایت از حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، پرونده ۶۴ هزار نفر از پرسنل این وزارتخانه را مشاهده کردم که بین حقوق دریافتی پرسنل اختلاف زیادی وجود داشت و در صدد اجرای آن هستم. و عدالت را در این زمینه متعادل کنید».

معاون وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با نحوه واگذاری زمین به پرسنل وزارت جهاد کشاورزی گفت: مواردی را در این زمینه در فضای مجازی مشاهده کرده ام که در حال حاضر این موارد در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: به دلیل پایین بودن پایه حقوقی برخی از کارکنان وزارت جهاد کشاورزی استعفا داده اند، بنابراین مشاهده شده است که برخی از افراد دارای مدرک فوق لیسانس و دکترا ده تا دوازده میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

علایی مقدم گفت: در مدتی که من در وزارتخانه بودم شش نفر به دلیل حقوق کم استعفا داده اند.

وی افزود: برخی از افرادی که مدت هاست توسط وزارت جهاد کشاورزی نهادینه شده اند، فعال هستند و به کار خود ادامه می دهند. اما در نهایت به دنبال همسان سازی حقوق در وزارت جهاد کشاورزی در بین کارکنان مختلف و همسان سازی با سایر وزارتخانه ها هستیم.

وی تاکید کرد: حقوق کارمندان در این وزارتخانه به موقع متوقف شده است به طوری که حقوق یک فرد دارای مدرک فوق لیسانس ده میلیون و دویست هزار تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا