ترندهای روز

آدم‌ربایی با تصور یافتن گنج در پاتوق معتادان

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

پرونده ناپدید شدن این دو معتاد متجاهر که توسط بازپرس موسی رضازاده در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی در حال رسیدگی است، تاکنون به دستگیری دو متهم و پیگرد قانونی یک نفر دیگر منجر شده است.

این پرونده چند روز پیش در دادگاه کیفری استان تهران مطرح شد و دو خانواده با شکایتی اعلام کردند: فرزندان ما دو پسر جوان معتاد هستند که مفقود شده اند.

این خانواده ها گفتند: پسرانمان به نام های نوید و حامد به پاتوق مواد مخدر در جنوب تهران که خانه ای قدیمی است می رفتند اما چند روزی است که گم شده اند و وقتی به پاتوقشان رفتیم، نرفتند. در مورد آنها هم نمی دانم

با شروع تحقیقات بعد از مدتی نوید و حامد در کمپ ترک اعتیاد پیدا شدند و مشخص شد این دو جوان چند روز قبل از شکایت خانواده در آنجا بستری شده اند. در تحقیقات ماموران کمپ مشخص شد دو جوان به درخواست دو نفر که خود را از بستگان آنها معرفی کرده اند در بیمارستان بستری شده اند. مسئولان کمپ افراد متقاضی بستری شدن این دو جوان را به ماموران معرفی کردند. سپس هر دو جوان از اردوگاه آزاد شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند.

نوید و حامد پس از خروج از کمپ گفتند: پاتوق ما یک خانه قدیمی با چند اتاق است و اگر پول می دادیم اجازه می دادند شب ها آنجا بخوابیم. چند روز پیش مردم به ما مراجعه کردند و ما را به کمپ ترک اعتیاد بردند.

در ادامه تحقیقات دو نفر که نوید و حامد را به ادعای خویشاوندی به کمپ معرفی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند. این در حالی بود که ماجرای بستری شدن نوید و حامد در کمپ محتمل ترین فرضیه پلیس بود. در هر صورت متهم دستگیر شده در بازجویی ها گفت: دوست ما که تقی نام دارد با این دو معتاد رابطه داشته و گفته از حامد و نوید شنیده ام که در پاتوق مواد مخدر گنجی وجود دارد. یک خانه قدیمی، و آنها نقشه گنج را دریافت کردند. آورده اند و تصمیم گرفته اند یک گنج یاب بیاورند و گنج را پیدا کنند. به همین دلیل تقی به ما پیشنهاد داد نوید و حامد را از سر راه برداریم و خودمان در پاتوق گنج گنج را پیدا کنیم. اتفاقا نوید و حامد را به کمپ بردیم. با ادعای رابطه فامیلی با آنها خیلی راحت آنها را در کمپ پذیرفتیم.

این دو متهم ادامه دادند: پس از بستری شدن دو نفر در بیمارستان، آمدیم و تمام اتاق ها را برای یافتن گنج جستجو کردیم اما گنج را پیدا نکردیم و نمی دانیم که اصلا گنجی وجود دارد یا خیر.

با حصول این نتایج دو متهم دستگیر شده به اتهام آدم ربایی با دستور بازپرس پرونده دستگیر شدند و تحقیقات برای دستگیری تقی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا