فرهنگ و هنر

خنده بر لبان کارگران ایرانی در شبکه یک سیما :: افق میهن

«کارخنده» جدیدترین محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که با نگاهی جدید به مقوله سرگرمی، کارگران ایرانی را به قاب رسانه ملی آورده است.

به گزارش افق میهن، جدیدترین نمایش تلویزیونی شبکه یک سیما در مکانی متفاوت و در کارخانه روی صحنه می رود. «کارخنده» نام جدیدترین برنامه تلویزیونی است که در قالب یک رئالیتی شو از رسانه ملی پخش شده است. حال و هوای این رئالیتی شو در کارخانه های کشورمان می گذرد و تمامی شرکت کنندگان این برنامه کارگران ایرانی هستند.

در این رئالیتی شو کارگران با یکدیگر به رقابت می پردازند و نکته جالب این است که مسابقات بر اساس تخصص، مهارت و شغل خود کارگران طراحی شده است. در این رئالیتی شو حتی داوری مسابقه را خود کارگران انجام می دهند.

از اهداف این رئالیتی شو می توان به تکریم جایگاه کارگران، حمایت از تولید ملی، حمایت از صنایع بزرگ و کوچک ایرانی، آشنایی مخاطبان با صنایع و محصولات مختلف ایرانی، انعکاس اقدامات، عملکرد، تلاش ها و زحمات کارگران ایرانی اشاره کرد. و غیره

کارخنده در راستای فرهنگ عدالت خواهی و همچنین روایت پیشرفت ایران تلاش کرده است ترکیبی نو و تازه از سرگرمی و رقابت با فرهنگ کار و تلاش، تولید ملی و کارگران ایرانی ارائه دهد.

این برنامه سعی دارد با نگاهی به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اهمیت تولید را یادآوری کند و به کارگرانی که بازیگران اصلی و قهرمانان واقعی تولید هستند توجه کند.

رئالیتی شو «کارخنده» محصول شبکه یک سیما و گروه علم و اقتصاد این شبکه، روزهای یکشنبه و سه شنبه حوالی ساعت ۱۸:۰۰ از رسانه ملی پخش می شود.

سامان گوران و اردشیر نظم اجرای این برنامه را بر عهده دارند و علیرضا محمدبیگی نیز تهیه کننده و عوامل این رئالیتی شو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا