ترندهای روز

افشای راز هولناک گم شدن دندانپزشک اهل ساری

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

پنجشنبه سوم شهریورماه سال جاری بود که پلیس شهرستان ساری از ناپدید شدن یک دندانپزشک ۳۴ ساله به نام رامین مطلع شد. به گفته خانواده اش، این مرد صبح خیلی زود در حالی که ماشین و موبایلش را در خانه گذاشته بود از خانه خارج شد و بعد از آن هیچکس او را ندید.

با اطلاع پلیس از این ماجرا، تحقیقات برای یافتن ردی از دندانپزشک جوان آغاز شد. او با کسی اختلاف نداشت و همه از او به عنوان مردی خوش اخلاق و آرام یاد می کردند و معلوم نبود چه بر سرش آمده است. دوستان و خانواده رامین که همه جا به دنبال او بودند تصمیم گرفتند عکس او را در اینترنت منتشر کنند و از مردم برای یافتن او کمک بخواهند. روزهای پر از استرس و اضطراب برای خانواده رامین یکی پس از دیگری گذشت. تمام شهرهای مازندران را جست و جو کردند، مخصوصاً جاهایی را که فکر می کردند به آنجا برود، اما خبری از او نبود. تلاش برای یافتن رامین ادامه داشت تا اینکه دوشنبه گذشته با توجه به عکسی که از وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، مشخص شد جسد بی جان او در سردخانه بهشهر نگهداری می شود.

هنوز معلوم نشد برای این دندانپزشک جوان چه اتفاقی افتاده و چرا فوت کرده است. بررسی ها نشان داد جسد رامین در حالی که از ناحیه سر به شدت مجروح شده بود توسط عابران در جاده کمربندی بهشهر پیدا شد. با شناسایی این جسد توسط خانواده رامین، تحقیقات پلیسی برای کشف راز مرگ وی ادامه یافت تا اینکه در تحقیقات تخصصی اسرار این حادثه فاش شد. یکی از دوستان رامین در گفتگو با همشهری گفت: جسد رامین ۳ روز در پزشکی قانونی بهشهر بود و در این مدت به دنبال او بودیم تا اینکه اطلاعات شبکه های اجتماعی منجر به پیدا شدن جسد وی شد. وی ادامه می دهد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد ساعت ۲ بامداد جمعه گذشته رامین در حال پیاده روی در کمربندی بهشهر بود که با یک دستگاه تریلی تصادف کرد. راننده ترالی پس از تصادف متواری شد و جسد دندانپزشک جوان شب بعد توسط عابران پیدا شد و سپس به پزشکی قانونی منتقل شد. دوست رامین ادامه می دهد: رامین مدتی است که احساس تنهایی و افسردگی می کند. او نه دشمن کسی بود و نه در عشق شکست خورده بود و ظاهراً می خواست مدتی از هر اتفاقی که برایش می افتاد دور باشد. در همین حال علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر نیز با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد این جوان بر اثر تصادف با چرخ دستی جان خود را از دست داده است، گفت: با شناسایی راننده ترالی، وی را به اداره احضاریه آورده و پس از تشکیل پرونده، وی را تشکیل دادند. به مراجع قضایی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا