ترندهای روز

وضعیت جاده‌های شمال در آخرین تعطیلات تابستان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

وضعیت جوی و ترافیکی جاده های شمال در تعطیلات تابستان گذشته اعلام شد.

وضعیت جاده های شمال در تعطیلات تابستان گذشته

این استان ها باید منتظر آخرین بارندگی تابستان باشند

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از افزایش ابر و بارندگی در روزهای پایانی هفته در برخی مناطق کشور خبر داد.

صادق ضیائیان اظهار داشت: از امروز چهارشنبه تا شنبه (۲۸ الی ۳۱). شهریور) برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه ها و ارتفاعات در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط گرد و غبار پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: امروز علاوه بر مناطق مذکور، در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان و برای روز پنجشنبه (۲۹) شهریور) در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی در بعدازظهر و اوایل شب ابری، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

ضیائیان افزود: یکشنبه (۱ مهر) در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی وجود دارد.

وضعیت جاده های شمال در تعطیلات تابستان گذشته

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا در نواحی شرقی، غربی و جنوب غربی، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و از جمعه تا یکشنبه در منطقه شرقی و برخی از مناطق غرب. طی ساعاتی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گفته ضیائیان از چهارشنبه تا جمعه دریای خزر در روزهای پنجشنبه و جمعه در خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۹ شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی افزایش وزش باد با احتمال گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳۰) شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی افزایش وزش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

وضعیت جاده های شمال در تعطیلات تابستان گذشته

آغاز محدودیت های ترافیکی تعطیلات تابستانی گذشته

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی تابستان از روز چهارشنبه در محورهای شمالی آغاز شد.

یدالله جهانتاب روز چهارشنبه گفت: محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی تابستان در جاده های شمال کشور آغاز شده و تردد تمامی موتورسیکلت ها تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۰ مهرماه از تمامی محورهای شمالی ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ و همچنین از جمعه ۳۰ و شنبه از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۵:۰۰. ۳۱ شهریور از محور هراز ممنوع است.

جهانتاب ادامه داد: در صورت افزایش حجم تردد و با صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت موقت یک طرفه تا روز یکشنبه ۱۰ مهرماه به صورت رفت و برگشت از پلور به پلیس Police لاریجان انجام می شود. جاده و بالعکس.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون همچنان در محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: روز چهارشنبه ۲۸ و پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح جاده مرزن آباد به تهران به طور کامل مسدود شد. و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله. محدودیت یک طرفه اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: روز یکشنبه یکم مهرماه در صورت افزایش حجم ترافیک و با تشخیص ماموران پلیس راه، تردد خودروها از ساعت ۱۴ در آزادراه تهران – شمال ممنوع است. به مقصد چالوس و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت محدودیت یک طرفه در تهران اجرا می شود.

جهانتاب خاطرنشان کرد: روز جمعه ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۲ در آزادراه تهران – شمال محدودیت ترافیکی به مقصد چالوس از ساعت ۱۳ ابتدای پل زنگوله و از ساعت ۱۵ از ساعت ۱۵ اعمال می شود. مرزن آباد به سمت تهران محدودیت تردد یک طرفه اعمال می شود، ادامه داد: شنبه ۳۱ شهریور از ساعت ۱۰ صبح در آزادراه تهران – شمال به مقصد چالوس از ساعت ۱۱ محدودیت ترافیکی اعمال می شود. از ابتدای پل زنگوله به طور کامل مسدود و از ساعت ۱۳ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه در صورت کم بودن حجم تردد، طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلام شده تکمیل می شود، تصریح کرد: تردد از جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله آزاد است. برای اهالی و مردم محلی اما تردد خودروهایی که قصد سفر به چالوس را دارند در روزهای محدودیت جنوب به شمال از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) نیز روان است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا – حسین آباد، آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل حصارک به گلشهر و پل فردیس تا پل کلاک و محور شهریار – تهران نیز در برخی مقاطع سنگین است. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا