اخبار بورس

بی تاثیری قطعی برق در تولید “آردینه”/ سهامداران به اطلاعات بنیادی “آردینه” توجه کنند

یکی از اعضای هیئت مدیره آردین گفت:

یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردین گفت: سعی کرده ایم به دلیل عدم تعادل در صنعت برق مصرف مواد اولیه را کاهش دهیم و تولیدمان ثابت مانده است. فروش این شرکت تحت تاثیر قطع برق قرار نگرفت.

کیومرث کیارودی مدیر مالی و عضو هیئت مدیره شرکت آردین نشاسته و گلوکز در گفتگو با افق میهنتوضیح داد: همانطور که در گزارش فعالیت ماهانه منتشر شد، طبق برنامه پیش رفتیم و سعی کردیم به دلیل ناهماهنگی در صنعت برق مصرف مواد اولیه را کاهش ندهیم و تولیدمان ثابت ماند. فروش این شرکت تحت تاثیر قطع برق قرار نگرفت. در ۶ ماه گذشته طبق برنامه اعلام شده پیشرفت کرده ایم و انتظار داریم بودجه پیش بینی شده محقق شود.

وی در خصوص برنامه های توسعه آردین افزود: این شرکت همواره طرح های توسعه ای داشته و خواهد داشت. در یکی دو سال اخیر چندین خط تولید را به بهره برداری رسانده ایم که محصولات آنها نیز در بازار موجود است. تصمیم ما همیشه گسترش سبد محصولات و توسعه بازار هدف بود.

عضو هیئت مدیره «آردین» ادامه داد: در نظر داریم تا سبد محصولات خود را گسترش دهیم و تا پایان سال محصولات خود را در صنایع مختلف عرضه کنیم.
کیارودی در خصوص نماد آردین گفت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که سهامداران می‌توانند درباره آردین بدانند، اطلاعیه‌های منتشر شده این شرکت در کدال است. نکته دیگر اینکه روند سهام در روزهای گذشته خوب بوده است و با کاهش ریسک بازار و خوشحالی سهامداران خرد این روند بهتر هم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی یک تا دو ماه آینده فعالان بازار از دو کارخانه آرد بازدید می کنند و می توانند از خطوط تولید بازدید کرده و با شرکت و محصولات ما بیشتر آشنا شوند.

عضو هیئت مدیره شرکت آردین با اشاره به پیش بینی سود گفت: ما همیشه در تقسیم سود با سهامداران صادق بوده ایم و تا حد امکان و بدون تاثیرگذاری بر عملکرد شرکت سود تقسیم می کنیم سهم ۸۰ درصدی نیز با توجه به توسعه نقدینگی و تامین مواد اولیه در سال جاری انتظار سود خوبی را داریم.

وی در خصوص افزایش سرمایه گفت: در ۵ ماه گذشته ۴۰۰ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته داشتیم. امسال هیچ افزایش سرمایه ای نداریم. اگر روند به این صورت پیش رفت و هیات مدیره به این نتیجه رسید که افزایش سرمایه ضروری است، مراتب را به اطلاع سهامداران می رسانیم و آنها را به جلسه دعوت می کنیم.

کیارودی در سخنانی در جمع سهامداران گفت: از سهامداران دعوت می کنم به اطلاعات اولیه سهام توجه کنند، صورت های مالی را بررسی کنند و با توجه به کیفیت سود، حجم تولید و فروش سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا