ترندهای روز

پلیس در تلاش برای افشای راز مرگ تازه عروس با قرص برنج

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

عروسی که در این مورد در ۲۱ فوت کرد بهمن او سال گذشته هنگام برگزاری مراسم ختم به همراه همسرش به بیمارستان رفت. پس از آن هر دو نفر در بیمارستان بستری شدند اما مرد جوان پس از چند روز مرخص شد و زن جوان پس از ۲۰ روز جان باخت.

با فوت اخیر عروس، بازپرس محمد شفیعی که در آن روز مسئول نگهبانی قتل پایتخت بود، از این حادثه مطلع شد و دستور آغاز تحقیقات جنایی برای این مرگ مشکوک را صادر کرد. در پی این دستور جسد زن جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد و آزمایش سم شناسی از اقدامات انجام شده در این مورد بود.

پس از تکمیل تحقیقات سم شناسی، نتایج سم شناسی نیز به بازپرس جنایی پنجم تهران ارسال و به بازپرس شفیعی اعلام شد که زن جوان به دلیل مسمومیت با قرص برنج در بیمارستان بستری و در نهایت فوت کرده است.

این در حالی بود که در نتیجه اقدامات پزشکی انجام شده در بیمارستان تصور می شد عروس فوت کرده و داماد نجات یافته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان منتقل شده و یا موضوع مرگ عروس مطرح شده است. به دلیل یک بیماری عفونی بود

در تحقیقات انجام شده مشخص شد متوفی و ​​همسرش چندین سال پیش با یکدیگر آشنا شده و در نهایت ازدواج کردند. در همان زمان مشخص شد که مرد جوان با زن جوان دیگری در یک تجارت شراکت دارد.

سرانجام پس از چند ماه خانواده زن متوفی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از داماد و دخترش که شریک بازرگانی وی است شکایت کردند. به این ترتیب داماد و شریک زندگی اش احضار و دستگیر شدند.

مرد جوان در بازجویی ها گفت: ۷ سال بود که همسرم را می شناختم و به تازگی با او ازدواج کرده بودم، هیچ اختلافی با هم نداشتیم و دلیلی برای کشتن او نداشتم.

زن جوان نیز گفت: من و مرد جوان با هم در شرکت کار می کردیم. می دانستم که شریک زندگی من و همسرش ۷ سال است که همدیگر را می شناسند و عاشق هم هستند و بالاخره ازدواج کردند. من با عروس رابطه خوبی داشتم و فردای عروسی که در بیمارستان بستری شدند مثل بقیه از موضوع مطلع شدم. من هم در بیمارستان عیادتشان کردم. به هر حال من مردی را که شریک زندگی من و همسر متوفی اوست به خوبی می شناسم و دلیلی برای کشتن آنها ندارم.

در هر صورت بنا به دستور بازپرس جنایی این زن و مرد تا ادامه تحقیقات در خصوص این مرگ مشکوک در بازداشت به سر می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا