ترندهای روز

مرد بی‌رحم زنش را مقابل دادگاه با شلیک گلوله کشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این جنایت چند روز پیش در مقابل دادگاهی در آتلانتای آمریکا رخ داد. آن روز زن و شوهری که مدت ها با هم دعوا کرده بودند برای رسیدگی به پرونده شان به دادگاه رفتند. این زوج پیش از این به دلیل دعوا و درگیری از یکدیگر در دادگاه شکایت کرده بودند که در نهایت هر دو رضایت دادند و پرونده آنها بسته شد اما این بار ماجرا با شکایت های قبلی فرق می کرد. این مرد در دادگاه مدعی شد همسرش پس از درگیری با وی به وسایل منزل آسیب زده و او را تهدید به قتل کرده است. همسر وی نیز مدعی شد عامل درگیری شوهرش بوده و در جریان درگیری به او آسیب رسانده است.

در آن روز قاضی دادگاه پس از استماع اظهارات زوج جوان، شاهدان و وکلای آنها، ختم جلسه را اعلام کرد و مدعی شد که ادعای هیچ یک از طرفین پرونده قابل اثبات نیست و مستنداتی برای اثبات وجود ندارد. این ادعاها به این ترتیب پایان جلسه اعلام شد و زوج جوان برای رفتن به خانه دادگاه را ترک کردند اما درست در مقابل دادگاه بود که اتفاق وحشتناکی رخ داد.

به گفته کلانتر آتلانتا، زن جوان پس از خروج از دادگاه در خودروی خود نشسته بود و مرد به سمت خودروی خود رفت اما لحظاتی بعد پس از برداشتن اسلحه از خودرو، به سمت خودروی همسرش رفت و چند گلوله به وی شلیک کرد.

وی ادامه داد: در این تیراندازی زن جوان کشته شد و مرد با خودروی خود متواری شد. پلیس او را تعقیب کرد و زمانی که موفق شد خودروی مرد را در ترافیک خیابان متوقف کند، اسلحه را روی سرش گذاشت و شلیک کرد.

به گفته کلانتر آتلانتا، اگرچه زن جوان در این تیراندازی جان باخت، اما شوهرش که هنوز نفس می کشید به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، این زوج در سال های گذشته شکایت های متعددی را علیه یکدیگر در دادگاه مطرح کرده بودند و زن جوان بارها اعلام کرده بود که جانش در امان نیست و همین موضوع باعث شد تا افکار عمومی پلیس و دستگاه قضایی را مقصر بدانند. این حادثه به این زوج اجازه داده بود به زندگی مشترک ادامه دهند، از آنها انتقاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا