اخبار اقتصاد ایران

قیمت اجاره مسکن در محله بهجت‌آباد

در آخرین آگهی های مسکن، یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری با قدمت ۱۰ سال در محله بهجت آباد تهران (واقع در منطقه ۶) با ودیعه ۵۰۰ میلیون تومان اجاره داده می شود. اجاره ماهانه این واحد ۱۰ میلیون تومان می باشد.

یک واحد آپارتمان ۲۳ ساله به متراژ ۹۰ متر در حوالی بهجت آباد با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه اجاره داده می شود. همچنین برای زندگی در این خانه باید ماهیانه ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنید.

یک آپارتمان دیگر به متراژ ۱۲۰ متر و سه خواب در محله بهجت آباد با ودیعه ۳۵۰ میلیون تومان اجاره داده شده است. این خانه ۱۰ ساله است و برای اجاره آن باید ماهیانه ۳۰ میلیون تومان بپردازید.

برای رهن کامل یک واحد سه خوابه به متراژ ۱۱۰ متر در بهجت آباد که ۱۶ سال از ساخت آن می گذرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز است.

یک واحد ۸۰ متری ساخت ۱۳۹۶ با دو خواب در بهجت آباد (خیابان مطهری) به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان اجاره داده می شود. برای زندگی در این خانه باید ماهیانه ۲۵ میلیون تومان هم پرداخت کنید.

ودیعه مورد نیاز برای اجاره آپارتمان ۵۲ متری یک خوابه در بهجت آباد ۲۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است و برای اجاره آن باید ماهانه ۲۴ میلیون بپردازید.

قیمت اجاره سایر واحدها در جدول زیر آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا