اخبار اقتصاد ایران

خبر خوش بانک رفاه برای بازنشستگان و کارگران

طرح تسهیلات امید رفاه برای افرادی است که حقوق و مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند. بازنشستگان، مستمری بگیران و کارمندان بانک رفاه کارگران می توانند از طریق این طرح بین ۲ تا ۳۰ میلیون تومان وام بگیرند. همچنین سقف این تسهیلات برای شرکت هایی که با بانک رفاه همکاری می کنند و حقوق خود را از طریق این بانک پرداخت می کنند، معادل ۱۰۰ میلیون تومان است.

شرایط دریافت وام امید رفاه

نرخ سود وام امید رفاه چهار درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۲۴ ماه است. نکته قابل توجه در مورد این تسهیلات عدم نیاز متقاضیان وام امید رفاه به معرفی ضامن است و پرداخت این وام با اعتبار وام گیرنده انجام می شود.

البته نرخ سود وام ۱۰۰ میلیونی اعطایی به شرکت ها ۶ درصد است و برای دریافت آن معرفی ضامن الزامی است.

شرایط بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارکاران چیست؟

اگر وام گیرنده یکی از بازنشستگان، مستمری بگیران یا حقوق بگیران بانک رفاه باشد، پس از دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۲۴ ماهه، باید هر ماه یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان اقساط پرداخت کند. کل مبلغ اصل وام و سود آن برای این افراد نیز به ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می رسد.

همچنین در صورتی که وام گیرنده کارمند یکی از شرکت های مرتبط با بانک رفاه باشد، موظف است برای بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیونی با سود ۶ درصد، ماهانه ۴ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک پرداخت کند. کل بازپرداخت این افراد ۱۰۶ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان خواهد بود.

وام ۳ میلیارد تومانی بانک صادرات به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام ۳ میلیارد تومانی بانک صادرات ویژه بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​است که با سود ۲۳ درصد پرداخت می شود.

بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​که در بانک صادرات سپرده گذاری کرده اند و دارای امتیاز اعتباری خوبی هستند می توانند در طرح تیمچه این بانک تا سقف سه میلیارد تومان وام دریافت کنند.

حداقل مبلغ افتتاح حساب برای دریافت این وام ۱۰۰ هزار تومان است و متقاضیان می توانند حداقل سه ماه پس از واریز وجه برای دریافت وام تیمچه بانک صادرات اقدام کنند. علاوه بر این، هر فرد واجد شرایط می تواند حداکثر پنج بار در سال درخواست دهد. ، برای دریافت این وام.

جزئیات وام ۳ میلیارد تومانی بانک صادرات

در طرح تیمچه بانک صادرات ایران مبلغ وام می تواند بین ۲.۵ برابر تا ۵.۵ برابر میانگین سپرده متقاضی برای دریافت تسهیلات باشد. نرخ سود این تسهیلات نیز ۲۳ درصد است. همچنین وام گیرندگان باید با اعتبار شغلی و پروانه کسب خود، بازپرداخت این تسهیلات را تضمین کنند.

نکته مهم در مورد این تسهیلات نحوه تسویه آن است. زیرا بازپرداخت این وام به صورت اقساطی نیست و وام گیرندگان باید این تسهیلات را یکجا و در دوره های دو، سه، چهار و ۶ ماهه به انتخاب خود تسویه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا