اخبار اقتصاد ایران

هپکو با انتقال زمین اهواز بابت بدهی‌های تامین اجتماعی موافقت کرد :: افق میهن

شرکت زیرمجموعه تولید تجهیزات سنگین «ایمان رسا» (سهام ویژه) با واگذاری زمین اهواز به سازمان تامین اجتماعی به دلیل پرداخت حق بیمه معوق و جرایم مرتبط با آن به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد.

به گزارش افق میهن؛ به استناد صورت‌های مالی حسابرسی شده «شرکت تجهیزات سنگین هپکو» منتهی به ۸ اسفند ۱۴۰۲ که در سایت کدال منتشر شده است. شرکت زیرمجموعه تولید تجهیزات سنگین «ایمان رسا» (سهام ویژه) با واگذاری زمین اهواز به سازمان تامین اجتماعی به دلیل پرداخت حق بیمه معوق و جرایم مربوط به سازمان تامین اجتماعی و رفع مشکلات بدهی بیمه ای موافقت کرد.

مراحل تعیین قیمت توسط کارشناس رسمی انجام شده است و با توجه به عدم مراجعه خریدار، این معامله با سازمان تامین اجتماعی و نه مطابق آگهی های درج شده در روزنامه های کثیرالانتشار صورت گرفته است.

طبق اطلاعات ثبت شده ۱۱ شهریور در ماه جاری مبلغی به ارزش ۵۹۹۹۲۱ میلیون ریال خالص ارزش دفتری و ۲.۸۸ درصد ارزش دفتری دارایی های قابل انتقال نسبت به کل دارایی های شرکت اعلام شده است.

به گزارش سایت کدال؛ در هفدهم شهریور در این ماه خالص ارزش دفتری دارایی های منتقل شده این معامله ۵۹۹۹۲۱ میلیون ریال بوده است.

هپکو با واگذاری زمین اهواز بابت بدهی تامین اجتماعی موافقت کرد

علاوه بر این، بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال در تاریخ ۱۷ شهریور در این ماه کل بدهی شرکت زیرمجموعه تولید تجهیزات سنگین «ایمان رسا» به سازمان تامین اجتماعی اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی مبلغ یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است که در جدول زیر؛

هپکو با واگذاری زمین اهواز بابت بدهی تامین اجتماعی موافقت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا