اخبار اقتصاد ایران

قیمت دام زنده امروز 31 شهریور 1403

به گزارش تجارت نیوز، وضعیت بازار دام زنده امروز پس از سقوط در نمودار قیمت تغییری نکرده است. در استان خراسان رضوی ارزان ترین قیمت دام سبک مشاهده می شود و استان مرکزی بالاترین قیمت این محصول را دارد.

در استان تهران گوسفند زنده بین ۲۹۰ هزار تا ۳۰۵ هزار تومان به دست شهروندان می رسد. یک گوساله زنده در این استان از ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان قیمت دارد.

در میدان تره بار استان اصفهان گوسفند زنده از کیلویی ۲۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می شود. یک گوساله زنده نیز بین ۱۷۰ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

در استان خراسان رضوی قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده بین ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان با توجه به کاهش قیمت در روز گذشته در نوسان است. قیمت گوساله زنده نیز در این استان از ۱۸۰ هزار تومان تا ۱۸۵ هزار تومان معامله می شود.

ساحل نشینان استان فارس گوسفند زنده را کیلویی ۲۷۰ تا ۲۹۰ هزار تومان می خرند. یک گوساله زنده در این استان از ۱۷۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان به فروش می رسد.

در بازار استان همدان گوسفند زنده با حداکثر قیمت ۲۹۰ هزار تومان و گوساله زنده بین ۱۸۵ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان معامله می شود.

در استان قم گوسفند زنده همچنان بین ۲۹۰ هزار تا ۲۹۵ هزار تومان مبادله می شود. گوساله زنده نیز از ۱۸۴ هزار تا ۱۸۶ هزار تومان موجود است.

در استان مرکزی قیمت هر کیلوگرم گوساله زنده برابر با استان خراسان رضوی است. گوسفند زنده نیز با قیمت ۳۰۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان توزیع می شود.

استان چهارمحال و بختیاری گوسفند زنده را با مناسب ترین قیمت بین ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان عرضه می کند. قیمت گوساله زنده نیز بین ۱۷۵ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان متغیر است.












استان

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۲۹۰۰۰۰

۳۰۵۰۰۰

۱۸۰۰۰۰

۱۹۰۰۰۰

اصفهان

۲۶۰۰۰۰

۳۰۰۰۰۰

۱۷۰۰۰۰

۱۹۰۰۰۰

خراسان رضوی

۲۵۰۰۰۰

۲۶۰۰۰۰

۱۸۰۰۰۰

۱۸۵۰۰۰

فارس

۲۷۰۰۰۰

۲۹۰۰۰۰

۱۷۰۰۰۰

۱۸۵۰۰۰

همدان

۲۷۰۰۰۰

۲۹۰۰۰۰

۱۸۵۰۰۰

۲۰۰۰۰۰

قم

۲۹۰۰۰۰

۲۹۵۰۰۰

۱۸۴۰۰۰

۱۸۶۰۰۰

مرکزی

۳۰۰۰۰۰

۳۱۰۰۰۰

۱۸۵۰۰۰

۱۸۵۰۰۰

چهارمحال و بختیاری

۲۸۰۰۰۰

۳۰۰۰۰۰

۱۷۵۰۰۰

۱۸۵۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا