ترندهای روز

آب مدارس در طول سال تحصیلی قطع نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مدیرعامل شرکت آبفا تهران در خصوص قطعی موقت آب چند مدرسه در تابستان امسال گفت: موضوع قطعی آب در این مدارس موقتی بود و آب تمام مدارس از چند هفته گذشته وصل شده و قطعی آب نخواهیم داشت. در مدارس در سال تحصیلی جاری

آب مدارس در طول سال تحصیلی قطع نمی شود

مراسم آغاز تحصیلی صبح امروز با حضور محسن اردکانی مدیر عامل شرکت واترفی تهران و سرهنگ ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در دبستان هیئت امنای مصلی نژاد تهران برگزار شد.

محسن اردکانی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز سال تحصیلی گفت: آب موضوعی نیست که فقط مرتبط باشد. به وزارت نیرو و شرکت آبفا، موضوعی فرابخشی است و همه سازمان ها در آن دخیل هستند.

وی افزود: موضوع آب سه ضلع دارد. یک طرف آموزش و پرورش و طرف دیگر وزارت نیرو و شرکت آبفا. ضلع سوم عزیزان راهنمایی و رانندگی هستند که همواره ما را در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه آب یاری کرده اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد: سه دستور کار در زمینه تامین، توزیع و مصرف آب داریم؛ مهم ترین نکته در بحث مصرف فرهنگ سازی است که باید آن را از مدارس شروع کنیم چرا که آنچه در مدرسه آموزش داده می شود سال ها نزد فرد می ماند و آن را دنبال می کند.

اردکانی گفت: برای نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه آب از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و کمک می کنیم تا انشاالله بتوانیم این مهم را از مدرسه شروع کنیم.

وی گفت: شعاری که دوستانم با همکاری پلیس افق میهن کرده اند «آب و کلاه ایمنی هم ضامن بقا و هم سلامت» است که آب مایه حیات و رعایت دستورالعمل های راهنمایی و رانندگی است و بخشی از آن کلاه ایمنی ضامن است. برای موتورسواران سلامت هستند

وی در خصوص قطعی موقت آب برخی مدارس در تابستان امسال اظهار کرد: موضوع قطعی آب در این مدارس کوتاه مدت و موقت بوده و آب تمام مدارس از چند هفته گذشته وصل شده است و قطعی نمی کنیم. قطعی آب در مدارس در سال تحصیلی جاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا