ترندهای روز

انتقام‌گیری از دختر جوان برای مرگ گربه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ماموران مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران صبح ششم شهریور در این ماه پس از تماس مردی از یک پرونده آدم ربایی مطلع شدند. این مرد به اپراتور مرکز پلیس ۱۱۰ گفت: در حال عبور بودم که خودروی پژو پارک شده در حاشیه پل ولایت توجهم را جلب کرد. وقتی به سمت ماشین رفتم، دختر جوانی را دیدم که روی صندلی عقب ماشین دراز کشیده و دست و پایش بسته است. دست و پایش را باز کردم و نجاتش دادم. بعد با پلیس تماس گرفتم.

پس از آن عوامل نزدیکترین واحد به آدرس مورد نظر اعزام شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد دختر جوان ربوده شده و مقداری از اموالش به سرقت رفته است.

شاکی پرونده در تحقیقات گفت: وبلاگ نویس هستم و مدتی است در اینستاگرام تبلیغ می کنم که در زمینه نگهداری از حیوانات خانگی نیز فعالیت می کنم. افرادی که مدتی نمی توانستند حیوان خانگی خود را داشته باشند، مثلاً به مسافرت یا مهمانی رفته بودند، حیوانات خانگی خود را نزد من گذاشتند. البته برای نگهداری از حیوانات که معمولا سگ یا گربه بودند از صاحبشان پول می گرفتم.

این دختر ادامه داد: تابستان سال گذشته خانم میانسالی که آگهی من را دید، دو گربه به نام های لیلی و گارفیلد برایم آورد و قرار بود به مدت یک هفته از دو گربه اش به من پول بدهد. وقتی از سفر برگشت و من خواستم آنها را به او تحویل دهم، لیلی مریض شد و من حیوان را به دامپزشکی بردم. او چند روز تحت نظر بود اما درگذشت. وقتی صاحبش متوجه این موضوع شد، گربه دوم را از من گرفت، اما نفهمید که گربه دیگرش مریض است و مرد. پس از آن با پیامک و تلگرام و تلفن مرا تهدید کرد که تو فرزندم را کشته ای و من تو را خواهم کشت. من با این زن هستم مرداد پارسال درگیری های مختلفی داشتم و تا عصر ۵ اذیتم می کرد شهریور امسال مردی زنگ زد و گفت که من را در اینستاگرام پیدا کرده و از من خواست که به خانه اش بیایم، گربه هایش را ببینم و سه هفته از آنها مراقبت کنم. پذیرفتم و به خانه اش که نزدیک نواب بود رفتم. وقتی وارد خانه شدم دیدم دو جوان و صاحب گربه فوت شده در آنجا هستند، با من درگیر شدند. خواستم فرار کنم که دو مرد به دستور آن زن مرا به شدت کتک زدند. لباس هایم را درآوردند، از من فیلم غیراخلاقی گرفتند و سپس گوشی، پول، مدارک و طلاهایم را دزدیدند. آنها تهدید کردند که خانواده ام برای آزادی من باید ۱۰۰ میلیون تومان بپردازند. بعد از آن زن گفت به خاطر مرگ گربه ام این بلا را سر شما آوردم. حتی شنیده ام که گفته اند دو نفر می خواستند به من تجاوز کنند و بعد از کشتن جسدم را تکه تکه کردند و داخل ماشینم گذاشتند و رها کردند، اما خوشبختانه موفق نشدند. خوشبختانه همسایه ها به سر و صدای داخل خانه مشکوک شده بودند و دست و پا و دهانم را بستند و روی صندلی ماشینم نشاندند و به بیرون بردند. سپس رحیم را نزدیک پل ولایت آزاد کردند.

پس از به دست آمدن این جزئیات، متهمان متواری تحت تعقیب قرار گرفتند و چند روز پیش یکی از آنها به نام شهاب دستگیر شد و گفت: من دانشجوی جنوب کشور بودم و در آنجا با آن خانم آشنا شدم. مدتی در شهر ما زندگی کرد. این رابطه ادامه داشت تا اینکه دانشگاه را تمام کردم و به تهران برگشتم. این زن دوباره با من تماس گرفت و به من پول داد تا خانه ای پیدا کنم. بعد از مدتی گفت یکی از گربه هایش را دختری کشته و آن یکی هم زخمی و لاغر شده و می خواهد انتقام بگیرد. من و مرد دیگری را که از آشنایانش بود به آن خانه برد و این بلاها را بر سر دختر آوردیم و بعد فرار کردیم. تمام اموالی که از دختر به سرقت رفته بود در دست آن زن و همدستش ماند و پولی بابت این کار به من ندادند.

در حال حاضر با دستگیری این پسر جوان تحقیقات برای دستگیری همدستان فراری وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا