اخبار اقتصاد ایران

احتمال قطع سهمیه سوخت این خودروها :: افق میهن

اختاز نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از قطع سهمیه تاکسیرانی که پس از دریافت سومین پیامک فعال نمی شوند، خبر داد.

به گزارش افق میهن، شادی مالکی از شناسایی تاکسی های غیرفعال و بازگشت بیش از ۶ هزار تاکسی غیرفعال به شهر خبر داد و گفت: همچنین ۱۸۰۰ تاکسی که در تهران سوخت گیری نشده بودند شناسایی کردیم، علاوه بر این ۴۰ خط تاکسی را شناسایی کردیم. در تقاضای بالا و ۳۰ ما ۴۰ درصد از تاکسی ها را به این خطوط منتقل کرده ایم.

وی با بیان اینکه ۳ هزار نفر در سامانه سپند برای کار به عنوان سرویس مدارس ثبت نام کردند و از این تعداد ۲ هزار نفر تأیید شدند، گفت: همچنین برای ۴ هزار دانش آموز استثنایی سرویس مدرسه رایگان افتتاح کردیم و خوشبختانه سرویس مدارس به بهترین نحو ساماندهی شد. برای راه اندازی مدارس .

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با تعامل خوبی که با آموزش و پرورش صورت گرفت، چرخه معکوس ایجاد کردیم تا رانندگانی که قرار بود به عنوان سرویس مدرسه فعالیت کنند اما در سامانه سپند ثبت نام نکرده بودند، ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت ایمنی و سلامت دانش آموزان هیچ سرویسی به عنوان سرویس مدرسه و تا پایان مجاز به فعالیت نیست. آذر این امر همچنان رصد خواهد شد.

ملکی افزود: سهمیه سوخت تاکسیرانی که پس از دریافت پیامک سوم فعال نشوند قطع می شود.

مهدی علیزاده; مدیرعامل واحد اتوبوسرانی تهران همچنین با بیان اینکه نظافت تمامی اتوبوس ها انجام شده است، اظهار داشت: ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۵:۳۰ صبح آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: امسال نیروهای ستادی و اداری را با پوشش سفید ساماندهی کرده ایم تا به کمک یگان های گشت و تا ۲۰ نفر بیایند. مهر نظارت و گشت زنی را در دو شیفت صبح و عصر افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۱۰۰ دستگاه خودروی جدید در دو نوبت به ناوگان اضافه می شود و تا پایان سال اتوبوس های چینی اضافه می شود. مهر به محض ورود به کشور به ناوگان ملحق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا