ترندهای روز

خاص‌ترین گوشی جهان سال آینده به بازار می‌آید

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

گوشی تاشو هواوی XT Ultimate که خاص ترین گوشی دنیا محسوب می شود به زودی با قیمتی باورنکردنی راهی بازارهای جهانی می شود.

خاص ترین گوشی دنیا سال آینده عرضه می شود

در بحبوحه رونمایی از گوشی های پرچمدار سری آیفون ۱۶ توسط اپل، هواوی همچنین از یکی از خاص ترین گوشی های دنیا در سال های اخیر به نام Mate XT Ultimate رونمایی کرد. این گوشی با قابلیت تا شدن دو بار در حال حاضر تنها در بازار چین معرفی شده است; اما به زودی به بازارهای جهانی خواهد رسید. زمان معرفی جهانی این گوشی هنوز به طور دقیق مشخص نیست. اما به نظر می رسد سه ماه اول سال ۲۰۲۵ مناسب ترین زمان برای این اتفاق باشد.

Huawei Mate XT Ultimate خاص ترین گوشی دنیاست

شکی نیست که Huawei Mate XT Ultimate را باید یکی از منحصربفردترین موبایل های سال های اخیر و احتمالا خلاقانه ترین دستاورد هواوی در ده سال اخیر دانست. اندازه صفحه نمایش این گوشی شگفت انگیز ۱۰.۲ اینچ است. با این حال، دوبار تا شدن این صفحه نمایش، اندازه آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و آن را معادل یک گوشی موبایل می کند.

خاص ترین گوشی دنیا سال آینده عرضه می شود

البته این گوشی خارق العاده به هیچ وجه ارزان نخواهد بود. هواوی قیمت نسخه چینی این پرچمدار جذاب را با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تقریباً ۲۸۰۰ دلار اعلام کرده است; در حالی که رونمایی آن برای بازارهای جهانی احتمالا قیمت آن را به بیش از ۳۰۰۰ دلار خواهد رساند که در تاریخ صنعت تلفن همراه بی سابقه است.

گوشی Huawei Mate XT ترکیبی از گوشی، فبلت و تبلت است و می تواند کاربردهای بسیار گسترده ای داشته باشد. در حالت بسته، اندازه صفحه نمایش خاص ترین گوشی دنیا ۶.۴ اینچ و وضوح آن Full H است. دی یک امتیاز مثبت است. از طرف دیگر، یک بار باز کردن صفحه نمایش، اندازه صفحه نمایش را به ۷.۹ اینچ و وضوح را به ۲K افزایش می دهد که برای بررسی ایمیل یا تماشای محتوای ویدیویی عالی است. علاوه بر این، باز شدن کامل صفحه نمایش، صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی با رزولوشن ۳K را در مقابل چشمان کاربر قرار می دهد که تجربه ای همتراز با یک دسکتاپ را ارائه می دهد.

هواوی میت XT نیز ضخامت بسیار کمی دارد که در حالت باز و بسته به ترتیب به ۳.۶ میلی متر و ۱۲.۸ میلی متر می رسد. به این ترتیب، علیرغم اینکه پرچمدار آینده هواوی یک بار بیشتر از گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ تا می شود، ضخامتی کاملاً نزدیک به آن ارائه می دهد که قابل ستایش است.

این گوشی همچنین به یک ماژول دوربین سه گانه مجهز شده است که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپی ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین رزولوشن دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل خواهد بود.

خاص ترین گوشی دنیا سال آینده عرضه می شود

ظرفیت باتری Huawei Mate XT Ultimate برابر با ۵۶۰۰ میلی آمپر ساعت است و از باتری کربن سیلیکونی بهره می برد. از سوی دیگر، این پرچمدار جذاب و خیره کننده از شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می کند. هواوی همچنین مدعی شد باتری به کار رفته در این گوشی باریک ترین مدل در نوع خود خواهد بود.

خریداران این گوشی همچنین می توانند صفحه کلید لمسی تاشو را به صورت جداگانه خریداری کرده و قابلیت استفاده آن را بهبود بخشند. در این صورت Mate XT به یک دستگاه فوق العاده کاربردی تبدیل خواهد شد که لپ تاپ ها را به چالش می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا