ترندهای روز

اتوبوس‌های چینی تهران کجاست؟ | سایت افق میهن

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مهدی چمران روز سه شنبه در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص اعطای وام تاکسی های برقی با تاکید بر اینکه مشکل وزارت نفت است که ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت نمی کند، تاکید کرد. : هرچند شهرداری تاکسی می خرد و من با واگذاری آن مخالف بودم چون دستگاه های دیگری در این زمینه مسئولیت دارند و گفتیم تاکسی های جدید را تحویل وزارتخانه بدهند تا تحویل دهند.

وی افزود: وزارت نفت می گوید طبق قانون باید بررسی شود که مابه التفاوت مصرف سوخت پرداخت شود؛ این مشکل را در دولت حل کنند و ربطی به شورا و شهرداری ندارد.

اتوبوس های چینی در تهران کجا هستند؟

وی افزود: قرار بود شهردار برای حل مشکل با معاون اول رئیس جمهور جلسه ای داشته باشد اما با شرایط فعلی نمی توانیم با این مبلغ تاکسی برقی بخریم چه برسد به تاکسیران.

چمران در خصوص اخبار منتشر شده از سوی شهرداری مبنی بر ورود اتوبوس های چینی به کشور، یادآور شد: تا اتوبوس هایی که گفته می شود در بندرعباس هستند را نبینم باور نمی کنم.

وی تاکید کرد: البته اتوبوس های ساخت داخل دریافت شده و در سطح شهر در حال تردد هستند اما هنوز اتوبوس های وارداتی به پایتخت نرسیده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز رئیس سازمان فرهنگی هنری با حضور در شورا توضیحات خود را در خصوص موزه امام علی (ع) و موضوعات متعددی که در فضای مجازی منتشر شده است ارائه می کند.

چمران در خصوص گزارشی که در یکی از روزنامه ها درباره موزه امام علی (ع) منتشر شده است، گفت: اگر خوب نوشته اند که هیچ، اما اگر بد نوشته اند و بنده بدی هستم، خدا بنده را هدایت کند.

وی افزود: درست است که موزه امام علی (ع) موزه است اما تنها موزه ای نیست که تابلوهای نفیس را جمع آوری می کند. این موزه آثار هنرمندان را خریداری می کند و در صورت وجود کالای مشابه به دلیل اینکه جایی برای نمایش و نگهداری ندارد، آن را بر اساس دسته بندی های مختلف یا مبادله می کنند یا به فروش می رسانند. برخی از اشیاء موزه هستند و از هنرمندی خریداری می شوند که امثال او در بخش های مختلف وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا