ورزشی

صحبت های نکونام پیش از دربی؛ دوست داشتیم بازی در تهران باشد

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر و در دربی ۱۰۴ از ساعت ۱۹ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم می روند. جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از این بازی گفت: امیدوارم فردا با تمرکز کار کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. ما تنها تیمی هستیم که در زمین خودمان بازی نکردیم.

وی افزود: از شهری به شهر دیگر رفتیم و واقعیت این است که بدترین شرایط را داریم. ما اصلا در تهران بازی نکردیم و تنها بازی را که در تهران بودیم بردیم. دوست داشتیم بازی در تهران باشد اما متاسفانه زمین و ورزشگاه خوبی نداریم. امیدواریم در آینده وضعیت بهتر شود.

نکونام در واکنش به قضاوت برادران حیدری در داربی ۱۰۴ با توجه به اظهارات تند فصل گذشته خود علیه این دو برادر گفت: صحبت هایی که انجام دادم برای بازی های پارسال بود و همیشه قضاوت این دو را قبول داشتم و یکی از آنها هستند. داوران خوب ما ما به سال گذشته نگاه نمی کنیم و درباره سال گذشته صحبت می کنیم. خود پیام حیدری هم در بازی اول ما قضاوت فوق العاده ای داشت و امیدوارم فردا بهترین قضاوت را داشته باشند تا هر دو تیم خوب بازی کنند تا اشتباهات بازی قبل رخ ندهد. این برای سال گذشته است.

سرمربی استقلال ادامه داد: فردا همه بازیکنانم را به جز روزبه چشمی خواهم داشت. تیم مقابل قابل احترام است. ما بازی خود را انجام می دهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده می کنیم. بازیکنان باید روی بازی تمرکز کنند. این هفته در باشگاه چالش داشتیم، اما فردا تمام تمرکزمان روی بازی فردا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا