فناوری

درس خرگوش بازار ارز دیجیتال به همستربازان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

فرارو: همستر کم کم آماده عرضه رسمی در صرافی های بازار ارزهای دیجیتال می شود، اما طرفداران آن حق دارند نگران تکرار سناریوی Rocky Rabbit باشند.

قیمت راکی ​​رابیت که یکی دیگر از پروژه های مشابه تلگرام در بازار ارزهای دیجیتال است، در اولین روز عرضه رسمی ۳۰ درصد کاهش یافت. قیمت راکی ​​رابیت تنها در چند ساعت از ۰.۴۷ تومان به ۰.۳۲ تومان کاهش یافت و مانند داگ و پروژه های مشابه تلگرام تحت تاثیر حجم بالای فروش معامله گران قرار گرفت. همین الان قیمت هر توکن همستر کامبت در بازار قبل از عرضه در نهایت چیزی نزدیک به ۵۴۰۰ تومان است و تکرار سرنوشت راکی ​​رابیت می تواند این عدد را به محدوده ۳۸۰۰ تومان برساند.

راکی رابیت از کجا آمد؟

Rocky Rabbit و Hamster Combat رسما در یک صفحه هستند. هر دو توسط تیم پشتیبانی Toncoin پشتیبانی می شوند و به تلگرام لینک شده اند. همستر کامبت اوایل تابستان امسال نامی پیدا کرد و راکی ​​رابیت کمتر از دو ماه سن دارد، اما هر دو در هفته اول. مهر آنها برای عرضه در صرافی های ارز دیجیتال آماده شدند.

Rocky Rabbit که به عنوان جایگزینی برای Hamster Kombat معرفی شد، در دسته بازی های Play To Earn و Tap To Earn مانند Hamster قرار گرفت. گیمرهای Rocky Rabbit با خرگوشی برخورد کردند که وظیفه اش قوی تر کردن آن بود. درست مانند بازی همستر کامبت، در بازی راکی ​​رابیت هم بحث کارت های روزانه مطرح شد و با دعوت دوستان به بازی، شانس افزایش تعداد سکه ها افزایش یافت.

راکی رابیت از نظر گیم پلی حتی شباهتی به همستر کمبت نداشت. یعنی جایی که یک سکه بزرگ با طرح خرگوش در وسط صفحه ظاهر شد و با زدن سکه امتیاز گیمر بیشتر شد.

اگرچه راکی ​​رابیت کمتر از همستر کامبت بود، اما در صرافی‌های ارزهای دیجیتال فهرست شد و همانطور که انتظار می‌رفت، در روز اول گیمرها را شوکه کرد.

قیمت خرگوش راکی; ۳۰ درصد کاهش در یک روز

همانطور که انتظار می رفت، قیمت راکی ​​رابیت در اولین روز عرضه در صرافی های ارز دیجیتال تحت تاثیر جو فروش بالای معامله گران قرار گرفت. Raggi Rabbit ظهر دوشنبه دوم مهر با قیمتی معادل ۰.۴۷ تومان وارد صرافی های ارز دیجیتال شد. پس از گذشت یکی دو ساعت از عرضه راکی ​​رابیت در صرافی های ارز دیجیتال، قیمت راکی ​​رابیت تا ۰.۵۱ تومان بالا رفت، اما تا پایان شب رقمی معادل ۰.۳۲ تومان در مقابل نام راکی ​​رابیت به زبان ایرانی دیده می شود. مبادلات

قیمت خرگوش راکی ​​از ۰.۴۲ تومان فراتر نرفته و در زمان نگارش این مطلب، هر ژتون راکی ​​رابیت چیزی معادل ۰.۳۷ تومان ارزش داشت. به این ترتیب قیمت راکی ​​رابیت ۲۴ ساعت پس از ورود به بازار ارزهای دیجیتال حدود ۳۰ درصد کاهش یافت و مشابه ارقام کشف شده در بازار پیش از عرضه نبود.

قیمت راکی ​​رابیت مثلا در بازار پیش از انتشار در ۲۸ ام شهریور یعنی تقریباً یک هفته پیش چیزی معادل شش تومان بود; تقریبا ۱۵ برابر بیشتر از اولین قیمت کشف شده در بازار رسمی. همین سناریو برای Token Dogs به شکل دیگری تکرار شد و همه این کلمات می تواند هشداری برای بازیکنان همستر باشد.

Token Dogs که اکنون حدود ۵۲ تومان است، قبل از عرضه حتی تا ۱۰۰ تومان نیز در بازار اعلام شده بود، اما پس از ورود رسمی به بازار ارزهای دیجیتال، تحت تاثیر جو فروش معامله گران قرار گرفت.

آیا سرنوشت خرگوش راکی ​​برای همسترها تکرار می شود؟

همانطور که وعده داده بودیم، همستر کامبت در تاریخ پنجم مهرماه امسال در صرافی های ارز دیجیتال قرار خواهد گرفت و از این پس می توان انتظار تکرار سناریوی Rocky Rabbit و حتی Dogs را داشت.

قیمت همستر کمبت در حال حاضر در بازار قبل از انتشار صرافی های قابل اعتماد بین ۰.۰۳ تا ۰.۰۹ دلار است. قیمت صرافی بانک الکترونیک همستر در بازار پیش فروش در روز سوم مهر امسال دلار را ۰.۰۳ یعنی چیزی نزدیک به ۱۸۰۰ تومان اعلام کردیم و در صرافی بای بیت که قیمت همستر کامبت بالاتر است با رقم ۵۴۰۰ تومان روبرو هستیم.

تکرار سناریوی Rocky Rabbit and Dogs برای همستر Combat به این صورت می تواند قیمت همستر Combat را در همان روز اول بین ۱۲۰۰ تومان تا ۳۸۰۰ تومان قرار دهد. معمولا همزمان با عرضه توکن ها در دسته همستر، خرگوش راکی ​​و سگ، حجم فروش معامله گران افزایش می یابد و همین عامل منجر به افت قیمت توکن ها در روزهای اول عرضه در بازار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا