ترندهای روز

حبس ۲ پسر خردسال از خانه جهنمی از سوی والدین کودک‌آزار

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در ۱۲ سپتامبر، پلیس اوکلاهاما تماس عجیبی دریافت کرد. در این تماس فردی به پلیس گفت: ۲ پسر ۳ و ۴ ساله همسایه اش در حالی که پدر و مادرشان در خانه نیستند، برهنه در پنجره طبقه بالا دیده می شوند.

پلیس بلافاصله به آدرسی در خیابان گرین ویل در غرب اوکلاهاما سیتی، نزدیک پارک کوچک اعزام شد. بررسی ها نشان داد که هیچ کس در خانه نبود. ماموران با ورود به منزل با بوی بسیار بدی در آپارتمان مواجه شدند. ماموران کلانتری در بسته ای را که با وسایلی که در آنجا بودند باز کردند و صحنه مقابلشان غیرقابل باور بود. بر اساس گزارش پلیس، ۲ پسر را در اتاقی با ادرار و مدفوع پیدا کردند. اوضاع به حدی وحشتناک بود که مأموران مجبور شدند لباس مخصوص بپوشند. افسران پلیس صحنه ای را که دیدند مشمئز کننده توصیف کردند. بر اساس این گزارش، این اتاق به جز سرسره پلاستیکی کودکانه و تعدادی اسباب بازی، مبلمانی نداشت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد ۲ پسر جوان روزانه ۱۲ ساعت در یک اتاق زندانی هستند. پلیس گفت: یک نوزاد دختر ۱۱ ماهه نیز در این خانه زندگی می کرد که جدا از پسران نگهداری می شد.

به این ترتیب پلیس والدین این کودکان، برایانا فریمن ۲۲ ساله و داکوتا داد ۲۴ ساله را دستگیر کرد. آنها اعتراف کردند که از مراقبت از بچه ها خسته شده اند و آنها را در اتاق خود حبس می کنند تا مزاحم زندگی آنها نشوند. این کودکان برای معاینه به بیمارستان منتقل شدند و اکنون تحت مراقبت بهزیستی هستند. این زوج در حال حاضر با اتهامات متعددی در زمینه بی توجهی به کودک مواجه هستند و به زودی محاکمه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا