اخبار اقتصاد ایران

وام خرید کالا برای یارانه بگیران

مشتریان بانک مهر ایران می تواند برای خرید کالا تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با سود ۴ درصد در طرح کارت محصول این بانک وام دریافت کند. کالاهای کارت بانکی مهر ایران در ۴ نوع مختلف به متقاضیان تعلق می گیرد. در ادامه جزئیات دریافت این وام را خواهید خواند.

آشنایی با انواع وام خرید کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان از بانک مهر ایران

نوع اول کارت اعتباری است که اقساط ۲۴ تا ۶۰ ماهه دارد و متقاضی می تواند به جای دریافت وام اعتباری از آن بهره مند شود. نوع دوم کارت پشتیبانی است که در صورت واریز مبلغ در صندوق اجتماعی کارت قابل استفاده است و مدت بازپرداخت آن بین ۲۴ تا ۴۸ ماه است.

در صورتی که متقاضی توانایی پرداخت اقساط وام خرید کالا را در بازه زمانی کوتاه تری بین پنج تا ۱۵ ماه داشته باشد، می تواند کارت محصول صفر درصد بدون کارمزد دریافت کند. نوع دیگری از این وام، کالا کارت راسی است که برای جذب زنجیره تامین در بخش کشاورزی و دامپروری ارائه می شود و بازپرداخت آن بر اساس درآمد فصلی وام گیرندگان است.

مراحل دریافت وام کالا و کارت بانکی مهر ایران

متقاضیان استفاده از وام کارت اعتباری ابتدا باید به صفحه این طرح در سایت بانک مراجعه کنند مهر ایران، لیست فروشگاه های طرف قرارداد را مشاهده کنید و پس از انتخاب پذیرنده مورد نظر بر اساس کالا یا خدمات درخواستی و هماهنگی های لازم با پذیرنده در خصوص قیمت و شرایط تحویل، اقدامات بعدی را برای دریافت وام انجام دهید.

در مرحله بعد متقاضی باید حساب بانکی باز کند مهر ایران درخواست دریافت وام را به صورت حضوری یا حضوری ثبت و پرونده تسهیلات را تکمیل نمایید. پرداخت اقساط این وام نیز یک ماه پس از دریافت آن آغاز می شود.

لازم به ذکر است در صورت پرداخت منظم اقساط امکان استفاده مجدد از طرح کارت کالا وجود دارد. البته برای این منظور باید اقساط وام قبلی تمام شود. همچنین برای استفاده مجدد از طرح نیازی به تشکیل پرونده جداگانه یا ضامن جدید نیست./تجرت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا