اخبار اقتصاد ایران

رشد پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر :: افق میهن

رئیس مدیریت اعتبارات بانک شهر گفت: وام ازدواج و وام فرزندآوری در شعب بانک شهر طی سال جاری; در راستای سیاست های ابلاغی بانک مرکزی، پرداخت به متقاضیان به صورت مستمر و بدون وقفه صورت گرفته است.

به گزارش افق میهن، نسرین نجاتی با بیان اینکه سیاست حمایت و تسهیل ازدواج جوانان همواره یکی از اصول فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی بوده است، اظهار داشت: وام ازدواج از ابتدا در این بانک بوده است. فروردین تا نصف شهریور ماه بدون توقف در شعب سراسر کشور با پیش بینی منابع لازم پرداخت شده است.
نجاتی با اشاره به رشد بیش از ۱۳۰ درصدی پرداخت وام ازدواج در شعب بانک شهر نسبت به سال گذشته گفت: در مدت زمان اعلام شده بیش از ۴ هزار جوان ایرانی با حمایت این بانک به خانه بخت رفته اند.
وی با تاکید بر اینکه در ۶ ماهه نخست سال ۱۰۰۰ افزایش پرداخت وام ازدواج را نسبت به سال گذشته به ثبت رسانده ایم، تصریح کرد: همکاران شاغل در شبکه شعب بانک شهر هیچ کمکی به متقاضیان نمی کنند. از این وام بهره مند شوند. نکردند و نخواهند کرد.
نجاتی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای «قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوانان» و با هدف کمک به فرزندآوری خانواده ها، بهره مندی خانواده ها از وام فرزندآوری را تسهیل کرده ایم، گفت: از ابتدا ، فروردین تا نصف شهریور رشد بیش از ۱۵۰ درصدی در پرداخت این وام نسبت به سال گذشته در شعب بانک شهر داشته ایم و در این مدت حدود ۵ هزار نفر وام فرزندآوری دریافت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا