ترندهای روز

کدام سربازان محل خدمتشان را افق میهن می‌کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح از امکان افق میهن محل خدمت برای جمعی از مشمولان وظیفه خبر داد.

کدام سربازان محل خدمت خود را افق میهن می کنند؟

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح اظهار داشت: بر اساس ضوابط ابلاغی، سربازان ماهری که قبل از اعزام به خدمت در سامانه سخا ثبت نام می کنند از مشوق هایی مانند یک ماه خدمت برخوردار می شوند. کسر، افق میهن سازمان محل خدمت، بخشودگی اضافه کار، یک ماه مرخصی تشویقی، اعطای درجه بالاتر، تعویق اعزام، استفاده به عنوان مربی و کمک مربی.

وی با بیان اینکه در این طرح مشمولان به ۴ دسته تقسیم می شوند، گفت: این ۴ دسته شامل گروه های پزشکی و پیراپزشکی، فارغ التحصیلان مقاطع مختلف دانشگاه ها، فارغ التحصیلان دیپلم فنی و کاردانی، و دارندگان گواهینامه مهارت ۸۰ ساعته و بالا

سردار کمالی گفت: سوژه های اعزامی آبان و آذر برای برخورداری از این مشوق ها می توانند در سامانه سخا ثبت نام کنند. آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آبان تا ۱۰ مهر و آذر تا ۵ آبان است

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح تاکید کرد: فارغ التحصیلان مقاطع مختلف دانشگاه ها – به جز گروه پزشکی – علاوه بر ثبت نام در سامانه سخا، باید مدارک خود را در سامانه کارآمد بارگذاری کنند. وزارت علوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا