ترندهای روز

زنگ خطر برای گویندگان خبر به صدا درآمد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در آینده نزدیک می توانید از نسخه موبایل دستیار هوش مصنوعی Copilot به عنوان گوینده خبر استفاده کنید.

همانطور که عموم مردم به دستیاران هوش مصنوعی عادت می کنند، شرکت ها در حال یادگیری نحوه تعامل مردم با آنها و ارائه عملکردهای جدید هستند. یکی از موارد استفاده مکرر این است که هوش مصنوعی تبدیل به یک پردازشگر داده شخصی شده است که می تواند مقادیر زیادی داده را جمع آوری کرده و سپس آن را به روشی مفید ارائه کند. حال طبق گزارش های جدید، مایکروسافت قصد دارد نسخه موبایل KoPilot را به مجری اخبار تبدیل کند.

زنگ خطر برای مجریان خبر به صدا درآمد

گفته می شود که مایکروسافت در حال آزمایش یک نسخه کاملاً جدید از برنامه Copilot است که بیشتر شبیه یک جمع کننده داده است تا یک دستیار. Kopilot در این آپدیت به صورت روزانه اطلاعات و اخبار را بدون نیاز به درخواست در اختیار کاربر قرار می دهد. به گفته The Verge، CoPilot می‌تواند نتایج ورزش‌های مورد علاقه‌تان را بدون اینکه مستقیماً از آن بخواهید، به شما نشان دهد.

ظاهراً نسخه بازطراحی شده Copilot برای موبایل بر اساس آنچه شما به آن علاقه دارید و همچنین سرنخ هایی از نحوه تعامل شما با داده های ارائه شده عمل می کند. این شبیه به فید شخصی‌شده‌ای است که در صفحه For You Tik Tok مشاهده می‌کنیم. در جایی که علایق شخصی خود را ارائه می کنید و بر اساس نوع تعاملی که دارید، جریان اطلاعات خود را خواهید دید.

این اولین باری نیست که ما شاهد تلاش یک شرکت برای تبدیل هوش مصنوعی به یک گزارشگر خبری هستیم. بر اساس گزارش ها، آمازون قصد دارد با مدلی به نام Remarkable Alexa وارد عرصه هوش مصنوعی شود و تمرکز اصلی آن بر جستجوی اخبار در اینترنت و گردآوری آنها در یک بسته خبری خواهد بود. همچنین، گوگل اکنون می‌تواند مقالات یا درس‌های پیچیده از مدارس و دانشگاه‌ها را به پادکست تبدیل کند و داده‌ها را با استفاده از دو عامل هوش مصنوعی به شکلی قابل‌فهم‌تر ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا